Filmy notatnik

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje notatnik. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Pewnego dnia młoda licealistka, Kuroda Nozomi, znajduje na swojej ławce liścik z wyznaniem miłosnym od najpopularniejszego chłopaka w szkole, Setoyamy Juna. Zostawiając w jego szafce kartkę z prośbą, by najpierw się lepiej poznali, dziewczyna jeszcze mocniej zaczyna interesować nastolatka, który proponuje, by zaczęli się kontaktować za pomocą wiadomości w notatniku pozostawionym w umówionych miejscach. Wkrótce Jun przez przypadek dochodzi do błędnego wniosku, iż jego rozmówczynią jest koleżanka Nozomi. Dziewczyna, która zaczęła zakochiwać się w licealiście, walczy z sumieniem i ostatecznie, poświęcając własne uczucia, postanawia udawać przyjaciółkę w kolejnych wiadomościach, zdając sobie sprawę, że będzie ona lepiej pasować do przystojnego Juna.
17-letnia Katie (Bella Thorne) od dzieciństwa cierpi na rzadką chorobę genetyczną. Nawet najdrobniejszy promień słońca może być dla niej śmiertelnym zagrożeniem. Dzień spędza więc w domu, za specjalnymi zasłonami, mając za towarzystwo tylko swojego ojca. Dopiero w nocy wychodzi na zewnątrz. Od dawna przez okno obserwuje pewnego przystojnego chłopaka z sąsiedztwa, marząc o tym, że kiedyś ich drogi się skrzyżują. I oto pewnej nocy, kiedy dziewczyna gra na gitarze na miejscowej stacji kolejowej, Charlie (Patrick Schwarzenegger) pojawia się obok, zauroczony jej muzyką. Uszczęśliwiona Katie postanawia jak najdłużej zachować swoją chorobę w tajemnicy…
Gdzieś w tajnym ośrodku na bagnach, armia przeprowadza eksperymenty genetyczne na roślinach. Badania są tajne, lecz nie na tyle by konkurencja nie zainteresowała się ich wynikami. Oddział komandosów napada na laboratorium, chcąc wykraść tajemniczą substancję aktywizującą mutacje i rozwój organizmów. W czasie walki jeden z naukowców przypadkowo oblewa się tym niezwykłym płynem. Zostaje tytułowym potworem z bagien - pół człowiekiem, pół rośliną - i wyrusza by dokonać zemsty.


Komedia o najlepszym londyńskim policjancie Nicholasie Angelu. Jest to glina z krwi i kości, który okazuje się zbyt dobry w tym, co robi. Tak szybko pnie się po szczeblach policyjnej kariery, że przełożeni postanawiają się go pozbyć i przenoszą go na prowincję, do małego miasteczka – Sandford. Na pierwszy rzut oka miejsce to w ogóle nie pasuje do takiego służbisty, jakim jest Nicholas. Z biegiem czasu okazuje się jednak, że Angel będzie miał tam niejedną kryminalną zagadkę do rozwikłania, a pomagać mu w tym będzie niezdarny partner, zafascynowany gangsterskimi filmami – Danny Butterman.

Joker

7,8
8,8
Arthur po wyjściu ze szpitala psychiatrycznego dorabia jako klaun marząc o karierze komika. Niezrozumiany przez społeczeństwo zostaje ofiarą przemocy i obiektem drwin. Pozbawiony możliwości leczenia pogrąża się coraz bardziej w swym szaleństwie.
Light Turner otrzymuje notatnik, w którym zapisanie czyjegoś imienia oznacza jego śmierć. Wykorzystując jego moc, nastolatek wraz ze swoja dziewczyną zaczynają zabijać przestępców na całym świecie. Wkrótce na ich trop wpada detektyw znany jako L.
Queen of the South śledzi losy młodej Meksykanki - Teresy Mendozy (Alice Braga), kobiety zmuszonej do ucieczki z kraju, gdy jej chłopak Guero, diler narkotykowy zostaje zamordowany. Po zamieszkaniu w Stanach Zjednoczonych, Teresa wpada na pomysł doprowadzenia do upadku kartelu narkotykowego, który przyczynił się do śmierci jej chłopaka. Wkrótce rozpoczyna działania zmierzające do jego realizacji. Wkrótce, nieoczekiwany splot wydarzeń sprawia, że kobieta staje na czele organizacji, którą starała się zniszczyć.

Dom zły

7,4
Pewnej deszczowej nocy Edward Środoń (Arkadiusz Jakubik) pojawia się przypadkowo w domu małżeństwa Dziabasów (Kinga Preis i Marian Dziędziel). Początkowa nieufność gospodarzy ustępuje miejsca tradycyjnej polskiej gościnności. Przybysz nie przypuszcza nawet, jak bardzo to spotkanie odmieni jego życie. Po kilku latach, w tym samym domu ekipa śledcza rozpoczyna dochodzenie. W progu ponownie staje Edward Środoń. Tym razem jego wizyta nie jest przypadkowa – ma pomóc w rekonstrukcji tajemniczych zdarzeń sprzed czterech lat. Prowadzący śledztwo porucznik Mróz (Bartłomiej Topa) odkrywa, że rozwiązanie zagadki może być niebezpieczne nie tylko dla podejrzanego. Rozpoczyna się dramatyczny wyścig z czasem. Porucznik zostanie wciągnięty w niebezpieczną grę, której stawką jest odkrycie przerażającej prawdy, na ujawnieniu której nie wszystkim jednak zależy. Prawda? Nie ma takiej…
Barley Blair (Sean Connery) jest brytyjskim wydawcą i od lat miłośnikiem rosyjskiej literatury oraz tamtejszej społeczności. Przyjeżdża do Moskwy na coroczne targi książki i spotyka naukowca Sawieliewa. Człowiek ten od lat jest zainteresowany wcześniejszym rozbrojeniem państwa Rosyjskiego i przekazuje Blairowi tajne materiały dotyczące uzbrojenia ZSRR. Dokumentacja trafia w ręce brytyjskiego wywiadu i tym samym spokojne dotąd życie Barleya zostaje zamienione w aferę szpiegowską.
Rok 1977. Roman Polański, który po sukcesie filmów Chinatown i Dziecko Rosemary ma u stóp cały filmowy świat, zostaje aresztowany w Los Angeles. Oskarża się go o uprawianie seksu z 13-letnią dziewczynką. Reżyser staje się ofiarą bezprecedensowego w dziejach Hollywood medialnego spektaklu. Brukowce oskarżają go o organizowanie satanistycznych orgii. Sędzia przed ogłoszeniem wyroku zwierza się znajomemu, że "da popalić temu polskiemu sukinsynowi". Polański ucieka ze Stanów w dniu ogłoszenia wyroku, łamiąc zasady zwolnienia warunkowego. Nie wraca tam już nigdy. Marina Zenovich poświęciła pięć lat życia na rozjaśnienie mroków tamtego procesu. Powstał film wyciągający na światło dzienne nieznane wcześniej fakty. Pojawiają się w nim ludzie, którzy nigdy dotąd nie wypowiadali się w tej sprawie. Dość szybko okazało się, że proces był skandaliczną mieszanką uprzedzeń, niepohamowanych ambicji i chęci zaspokojenia społecznej żądzy odwetu na przybyszu znikąd, który w kilka lat podbił Fabrykę Snów. Część amerykańskich mediów postrzegała Polańskiego jako "dziwacznego karła mówiącego ze śmiesznym akcentem". Podczas gdy dla europejskich dziennikarzy był wielkim artystą, który padł ofiarą purytańskiej moralności i hipokryzji, dla ich kolegów zza oceanu stał się obcym, któremu należało dać nauczkę. Reżyserka, umiejętnie wplatając w narrację fragmenty filmów Polańskiego, udowadnia, że ci, którzy go sądzili, brali fikcję za rzeczywistość.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…