Filmy namawianie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje namawianie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Angelo i Kasia poznają się w skąpanych słońcem Włoszech i zakochują w sobie od pierwszego wejrzenia. Ich związek zostaje jednak gwałtownie przerwany decyzją dziewczyny o wstąpieniu do klasztoru i jej wyjazdem do Polski. Angelo rusza za ukochaną, aby nakłonić ją do zmiany zdania. Zatrudnia się w międzynarodowej korporacji, a jego zwierzchnikiem zostaje bezwzględna i cyniczna szefowa – Kris. Wspierana przez gotową na wszystko asystentkę Mirę, kobieta będzie próbowała zmusić podwładnego do złamania wszystkich zasad, którym zawsze był wierny.
Chris jest spłukany, zdesperowany i nie grzeszy intelektem. W obliczu kłopotów finansowych namawia swojego ojca do realizacji pozornie genialnego planu zabójstwa matki. Uzyskane z ubezpieczenia pieniądze mają pozwolić mężczyźnie spłacić narkotykowe długi i rozpocząć bardziej godziwe życie. Chris nawet znalazł już specjalistę od mokrej roboty, bezwzględnego detektywa, który wyglądem wszakże bardziej przypomina kowboja – niejakiego Joe’ego Coopera (Matthew McConaughey). Problem w tym, że Chris nie jest w stanie zapłacić mu wymaganej zaliczki, w związku z czym ofiarowuje mu swoją nastoletnią siostrę Dottie (Juno Temple) niejako „pod zastaw”. W miarę, jak ekranowa historia staje się coraz bardziej brutalna, między dziewczyną a mordercą zaczyna rodzić się pokrętna więź.
Film opowiada o Polakach, byłych więźniach obozu koncentracyjnego, którzy w 1945 roku zostają wyzwoleni przez Amerykanów i znowu trafiają do obozu (dla uchodźców). Wieloletni pobyt w obozie koncentracyjnym nieuchronnie prowadzi do psychicznych dewiacji. Fenomen się pytanie, czy człowiek, który przeżył piekło obozu, będzie umiał kiedykolwiek o nim zapomnieć.


Faust

7,5
Faust (Gösta Ekman) zapisuje swą duszę Mefistofelesowi (Emil Jannings) i w zamian otrzymuje od niego wieczną młodość.
Współczesny Afganistan, Kabul, jakiego nie znamy (bez obecności wojny), w którym życie toczy się normalnym, zwykłym rytmem. Taksówkarz Khaled (Hadji Gul) jak zwykle jeździ po mieście. Do samochodu wsiada kobieta z sześciomiesięcznym chłopcem. Jej twarz zasłania burka. Gdy dojeżdżają na miejsce, kobieta wysiada. Za chwilę pojawiają się kolejni klienci, którzy… znajdują dziecko. Jego matka dawno już zniknęła. Nie wiadomo kim jest, ani jak ją znaleźć. Khaled wpada w panikę. Wypytuje przechodniów, wraca na miejsce, z którego zabrał pasażerkę, ale na darmo. Zostaje sam z dzieckiem i wraca z nim do domu. Życie rodzinne Khaleda nie jest udane. Ma niewielki kontakt zarówno z żoną, jak i z gburowatym ojcem. Mimo, że cieszy się z posiadania czterech córek, jest mu wstyd, że nie ma syna. Namawiany przez znajomych, by zatrzymać chłopca, Khaled czuje się rozdarty i coraz częściej myśli o oddaniu dziecka, nawet o zostawieniu go w taksówce jednego z kolegów. Spotyka jednak francuską parę, która prowadzi stację radiową. Na komunikat o porzuconym chłopcu wkrótce odpowiadają cztery, zakutane w burki, kobiety…
Henry Pulling - stateczny i uczciwy pracownik banku - na pogrzebie matki poznaje swoją ciotkę - Augustę. Wcześniej nie wiedział o jej istnieniu. Augusta - kobieta łatwowierna, lekkomyślna i ekscentryczna - wciąga mężczyznę w swoje barwne życie. Namawia go na szaloną podróż do Stambułu, aby zdobyć środki na wykupienie z rąk okrutnych porywaczy mężczyznę, który był kiedyś jej wielką miłością.
Piękna kobieta namawia żonatego właściciela restauracji, by został przemytnikiem narkotyków.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…