Filmy pocałunek, penis, kobieca nagość od przodu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pocałunek, penis, kobieca nagość od przodu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Médéric zakochuje się w starszej od siebie prostytutce o imieniu Isadora, gdy miasto Clermont-Ferrand pogrąża się w panice wywołanej atakiem terrorystycznym.

Rogi

5,7
Ig Perrish nie może przypomnieć sobie wydarzeń poprzedniego wieczoru. Jego dziewczyna zostaje znaleziona martwa, a on sam podejrzany o jej morderstwo. W poszukiwaniu zabójcy niespodziewanie pomocne okazują się tajemnicze rogi, które wyrastają młodzieńcowi z czoła. Dzięki nim Ig poznaje najmroczniejsze tajemnice i myśli otaczających go ludzi. Pod ich wpływem górska osada przerodzi się w istne piekło na Ziemi i nawet święci zamienią się w grzeszników. Jak znaleźć mordercę, gdy wszyscy podejrzani swoim zachowaniem zawstydziliby samego Szatana?

Dekameron

6,8
Film złożony z dziewięciu szkiców na podstawie słynnych sprośnych opowieści Boccaccia. Bohaterami są: młody Sycyljczyk, dwurotnie oszukany, i tak dorabia się fortuny; mężczyzna udaje głucho-niemego w klasztorze osobliwych zakonnic; kobieta musi schować kochanka, gdyż mąż przychodzi wcześniej niż zapowiadał; łajdak okłamuje księdza na łożu śmierci; trzech braci mści się na kochanku siostry; młoda dziewczyna śpi na dachu, czekając na ukochanego; grupa malarzy czeka na natchnienie; ksiądz próbuje uwieść żonę przyjaciela; dwóch przyjaciół zawiera pakt, ażeby poznać co dzieje się po śmierci.


Ta kolejna adaptacja powieści Emile Zoli „Nana” dotyczy seksualnych związków kobiety (Anna Gaël), która dzięki swoim relacjom z różnymi mężczyznami cieszy się życiem w przyjemnościach i luksusach. Jednak jej bogaty styl życia nie przynosi jej szczęścia.
Loli i Laurent sprawiają wrażenie szczęśliwego małżeństwa. Mieszkają z dwójką dzieci w ładnym domku w Avignon. Ona zajmuje się mieszkaniem i potomstwem. On ma dobrą posadę agenta nieruchomości i... liczne romanse. Miłostki nie burzą jednak życia rodzinnego, bo Loli nic o nich nie wie. Wyczuwa jednak, że mąż oddala się od niej. Pewnego dnia obok ich domu psuje się ciężarówka prowadzona przez dziewczynę o imieniu Marijo. No i zaczyna sie... Marijo zakochuje się w... Loli, która pewnego wieczoru, kiedy mąż będzie do późna "w pracy" ulegnie urokowi Marijo. Miło jest się znowu poczuć obiektem czyjegoś pożądania. [opis dystrybutora]
Jeanne (Anne Parillaud) kręci film zatytułowany "Scènes intimes" oparty na własnym scenariuszu. Zmaga się z trudną sceną seksu między dwojgiem aktorów, którzy nie mogą znieść siebie. Musi też panować nad swoimi uczuciami, żeby najlepiej przygotować się do realizacji scen. Wspomagana jest przez swego asystenta Leo (Ashley Wanninger), który służy jej jako powiernik. Ale aktorzy niechętnie przestrzegają zaleceń Jeanne.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Wbrew utartym schematom, prostytutka Marie z zamiłowaniem oddaje się swojej profesji. W jednym z paryskich pasaży napawa się kunsztem uwodzenia mężczyzn i dostarczania im rozkoszy. Pewnego wieczoru dziewczyna natyka się na śpiącego koło śmietników kloszarda i decyduje się przygarnąć go pod swój dach. Nie zdaje sobie sprawy, że mężczyzna rozbudzi w niej potężne namiętności, które odmienią życie obojga na zawsze.
Żonaty od lat, Gilles (Philippe Gasté) nie może powstrzymać się od zdradzania swojej żony. W ten sposób dzieli życie kilku kobiet, a jego przyjaciele są zazdrośni, że nie mogą zrobić tego samego. Zmęczeni jego erotycznymi opowieściami, organizują spotkanie w obecności wszystkich jego kochanek...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…