Filmy media społecznościowe

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje media społecznościowe. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Czarne lustro

8,0
7,3
Ta antologia science fiction obejmuje wizje bliskiej przyszłości, w której mroczna strona ludzkiej natury wypacza największe technologiczne wynalazki.

Euforia

7,0
8,0
Zagubieni we współczesnym świecie nastolatkowie, których kolorowy świat na każdym kroku kusi niebezpiecznymi używkami, a od nich już mały krok do wyniszczającego uzależnienia. Serial Euforia przedstawia losy kilku zwykłych licealistów, którzy muszą zmagać się życiem w rzeczywistości, gdzie liczy się tylko wygląd, kobiety traktowane są przedmiotowo, a media społecznościowe nadają ton temu, co w danej chwili jest ważne. Główną bohaterką serialu jest siedemnastoletnia Rue. Uzależniona od narkotyków – zagubiona dziewczyna – szuka swojej drogi życiowej oraz tożsamości płciowej. Rue będzie również narratorką całej serii opowiadającej o młodych ludziach, których rodzice mogliby równie dobrze nie istnieć.
Inwestorzy amatorzy to najlepsza opowieść z gatunku tych, w których Dawid ściera się z Goliatem, nawiązująca do szalonej, prawdziwej historii zwykłych ludzi, którzy odwrócili sytuację na Wall Street na swoją korzyść, wzbogacili się i przekształcili GameStop (sklep z grami wideo w centrum handlowym) w najbardziej rozchwytywaną firmę na świecie. Głównym bohaterem jest zwykły facet Keith Gill (Paul Dano), który zaczyna karierę od zainwestowania oszczędności swojego życia w akcje i opublikowania postów na ten temat. Kiedy jego posty w mediach społecznościowych wzbudzają zaciekawienie, jego życie i życie tych, którzy go obserwują, zaczyna nabierać rumieńców.


Missing

6,5
Kiedy matka June, (Storm Reid) znika podczas wakacji w Kolumbii ze swoim nowym chłopakiem, dziewczyna stara się znaleźć odpowiedź. June w kreatywny sposób wykorzystuje wszystkie najnowsze technologie, które ma pod ręką, aby spróbować odnaleźć matkę (Nia Long), zanim będzie za późno. Ale gdy sięga głębiej, jej cyfrowe śledztwo rodzi więcej pytań niż odpowiedzi... a gdy June odkrywa tajemnice dotyczące najbliższej osoby, odkrywa, że tak naprawdę nigdy jej nie znała.
Serial dokumentalny typu "cinéma vérité" oparty na kolumnie New York Magazine o seksie i randkach. Każdy odcinek ma strukturę pamiętnika, splatając historie dwóch osób i przedstawiając tydzień z ich życia.
Mae Holland (Emma Watson) zostaje zatrudniona w Kręgu - najpotężniejszej na świecie firmie internetowej. Jest zafascynowana jej nowoczesnością, rozmachem oraz osobą wizjonerskiego założyciela - genialnego Eamona Baileya (Tom Hanks). Z czasem praca w Kręgu pochłania dziewczynę bez reszty, a jej rola w korporacji ewoluuje w niepokojący sposób. Stając się pionkiem w przewrotnej grze Baileya, Mae nie dostrzega zagrożeń, jakie rodzi miejsce zatrudnienia. Dopiero gdy odkrywa przerażającą prawdę o Kręgu, zrobi wszystko, by wyrwać się z macek organizacji. Nie ma jednak pojęcia, jak daleko sięgają wpływy pracodawców i ich potęga inwigilacji.
Grupa fanów jednego z najpopularniejszych tajskich idoli, Nanine'a, staje za nim murem, gdy zaczynają wypływać plotki o jego rzekomym znęcaniu się nad kolegą w szkole średniej. Każda z tych osób każdego dnia pragnie osobiście spotkać chłopaka, który stał się dla nich inspiracją. Wkrótce jedna z fanek, Ninja, ujawnia, iż umiera na raka i jest pewna, że nie uda jej się zobaczyć idola na żywo. Jeden z członków grupy wpada na pomysł, by uprowadzić gwiazdora i siłą doprowadzić go do dziewczyny. Mimo iż to bardzo ryzykowna zagrywka, fani postanawiają porwać Nanine'a, by spełnić ostatnie marzenie swojej przyjaciółki.
Frankie pracuje jako barmanka w hollywoodzkim klubie komediowym razem ze swoim najlepszym przyjacielem (niekiedy kochankiem) Jake'em. Patrzy na ludzi w klubie i zastanawia się, co tak naprawdę ceni dzisiejsze społeczeństwo. Kiedy spotyka tajemniczego Linka, zaczyna filmować jego antykomercyjne wypowiedzi i umieszczać w sieci. Frankie, Jake i Link, trójka outsiderów, szybko stają się gwiazdami internetu. Wtedy rękę po zyski wyciąga menadżer klubu. Czy na antykomercji można zarabiać? Jeśli to robisz, to kim jesteś?
"Music Race" to popularny talent-show, który szuka muzycznych talentów z całej Polski. Wkrótce do programu zgłasza się "Ostra". Dzięki niej program zyskuje oglądalność.

Spree

6,7
6,3
Kurt to młody i niepokojąco narcystyczny chłopak, któremu marzy się wielka kariera. Tym razem nie chodzi o miłość do śpiewania, tańca czy jazdy figurowej na lodzie. Nieco nieogarnięty życiowo milenials pragnie po prostu internetowej popularności: mnóstwa reakcji, wiernych followersów oraz komentarzy pełnych zachwytów. Niestety, chłopak niezbyt dobrze odnajduje się we współczesnych trendach. Kurt zatrudnia się jako kierowca w aplikacji Spree, a następnie wyposaża samochód w kamery śledzące każdy jego ruch. Rozmowy prowadzone z pasażerami nie przynoszą jednak oczekiwanego skutku. Statystyki oglądalności się nie poprawiają, słupki popularności nie wzrastają, a Kurt z dnia na dzień nie staje się gwiazdą Internetu. Chłopak jest jednak ambitny i nie ma zamiaru się poddawać, a do swojego marzenia dotrze nawet po trupach. I to dosłownie. Fanatyczne pragnienie stania się viralem sprawia, że Kurt postanawia prowadzić streamingi z kolejnych brutalnych morderstw.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…