Filmy więzienie, policja, dobro kontra zło

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje więzienie, policja, dobro kontra zło. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Superman

7,0
Zrealizowana z ogromnym rozmachem i z udziałem doskonałych aktorów adaptacja jednego z najsłynniejszych komiksów amerykańskich. Jedyny ocalały mieszkaniec planety Krypton przybywa na ziemię. Wychowany przez przybranych rodziców pędzi podwójne życie na co dzień występując jako fajtłapowaty reporter, zaś w chwilach zagrożenia przeistaczając sie w obdarzonego nadludzkimi cechami superbohatera.
Macklin (Robert Duvall) po wieloletnim wyroku opuszcza więzienie. Na wolności dowiaduje się, że jego brat został zastrzelony przez wynajętych bandytów. Zrobiła to mafia, gdyż obaj bracia napadli na bank, którym oni zarządzali. Macklin poprzysięga zemstę.
Bombaj. Lal Singh (Amitabh) to mężczyzna, który żyje dla innych ludzi, nie jest bierny wobec ich kłopotów, ale pomaga im i walczy z przestępczością. Jego drogi ścierają się zawsze z drogami dona przestępczego półświatka - Vikrama Singha (Raghuvaran). Vicky i jego brat - skorumpowany policjant Ajit Singh (Mukesh Rishi), chcą rządzić miastem. Czy Lal im na to pozwoli?


Mroczny Rycerz

8,2
9,3
W Gotham City zjawia się Joker, którzy zagraża bezpieczeństwu jego mieszkańców. Batman próbuje powstrzymać jego działania.

PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
Geneza jednego z najbardziej ikonicznych bohaterów DC Comics – Batmana. Po tym, jak rodzice Bruce'a Wayne'a zostają zamordowani, ocalały z tragedii chłopak wyrusza w podróż, aby stać się symbolem walki z przestępcami w Gotham City.
Anglia znajduje się pod rządami despotycznego kanclerza, który zarządza krajem twardą ręką, rozszerza moc zakazów, społeczeństwo więzi we własnych domach w wyniku wprowadzonej godziny policyjnej. Kiedy nie ma nadziei na zmianę tej sytuacji pojawia się on – tajemniczy mężczyzna w masce Guya Fawkesa – o pseudonimie „V”. Bohater ratuje z opresji Evey, która zostaje zatrzymana przez despotycznych funkcjonariuszy policji. „V” zaczyna odbudowę kraju poprzez wyburzenie gmachu sądu – w ten sposób chce obudzić w narodzie skrywane uczucia. Ma również wystąpienie w mediach, gdzie na kanale alarmowym nadaje na cały kraj komunikat, że równo za rok o tej samej potrze (tj. 5 listopada) wyburzy parlament. Zwraca się z prośbą o pomoc do obywateli. Sam również rozpoczyna walkę z ludźmi odpowiedzialnymi za badania genetyczne na ludziach.

Amok

5,5
5,5
Z Odry zostają wyłowione zwłoki Mariusza Roszewskiego. Cztery lata później inspektor Sokolski znajduje dowody wiążące się z motywem opisanym w książce "Amok".
W postapokaliptycznym świecie, gdzie miasta są mobilne i walczą ze sobą o zasoby, aspirujący do wyższych sfer Tom zapobiega zabójstwu przywódcy Londynu. Jednak gdy uratowany pozbywa się swego wybawcy, ten zawiera sojusz z niedoszłą zabójczynią, żądną zemsty Hester.
Witaj w Sin City. To miasto przyciąga ludzi bezwzględnych, zdeprawowanych i ze złamanym sercem. Niektórzy nazywają je mrocznym. Inni nazywają je domem. Skorumpowani gliniarze. Seksowne ulicznice. Zdesperowani samozwańczy obrońcy prawa. Niektórzy pragną zemsty. Inni – odkupienia. Jeszcze inni chcą po trochu i tego, i tego. Zbieranina nieprawdopodobnych i działających nieco wbrew samym sobie bohaterów, którzy mimo wszystko próbują zrobić to, co trzeba, w mieście, któremu na niczym nie zależy. Ich historie – szokujące, pełne napięcia i ciętych ripost – są tematem nowego filmu wyreżyserowanego przez Roberta Rodrigueza i Franka Millera, z gościnnym udziałem reżysera Quentina Tarantino. Rodriguez i Miller przedstawiają opowieści o Sin City z animuszem i pomysłowością. Użyli najnowszych technik cyfrowej realizacji obrazu, zachowując rytm staccato i szkicowy sposób przedstawiania. Są to jedyne w swoim rodzaju miejskie opowieści o szumowinach, mętach, bohaterach i oszustach. Sin City ożywa dzięki grze światła i cienia, urywanym dialogom, wystylizowanej grze aktorskiej i nowatorskim efektom wizualnym.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…