Filmy relacja ojciec-córka, para

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-córka, para. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Mostowiakowie to wielopokoleniowa rodzina – są tu dziadkowie: Lucjan i Barbara, czwórka ich dorosłych dzieci: Maria, Marta, Marek i Małgorzata, którzy mają już swoje własne ogniska domowe. Członków rodziny łączy niegasnąca miłość i zrozumienie. Dzieci nieustannie znajdują oparcie w dziadkach, bez względu na wagę spraw, czasem zabawnych, często jednak bardzo poważnych. Są dla siebie nawzajem podpora i zachętą, zarówno dzieci dla rodziców jak i dla starszego pokolenia. Choć i w tej rodzinie zdarzają się spory a nawet kłótnie – mimo to potrafią znaleźć rozwiązanie do przyjęcia przez wszystkich. To miłość sprawia, że rodzina jest silna.
Zamknięta w sobie dziewczynka, Sally (Bailee Madison) przeprowadza się do swego ojca oraz jego nowej życiowej partnerki. Kończą oni remont rezydencji z czasów wiktoriańskich, która niegdyś należała do słynnego artysty zaginionego w niewyjaśnionych okolicznościach. Mała Sally, słysząc głosy dobiegające z piwnicy, uwalnia zło, które będzie chciało ją dorwać.
Burt Farlander (John Krasinski) i Verona De Tessant (Maya Rudolph) spodziewają się dziecka. Ze względu na słabą sytuację materialną liczą na pomoc rodziców Burta w jego wychowywaniu. Ci jednak postanawiają przenieść się na dwa lata do Europy przed planowanym porodem. Osamotniona młoda para postanawia udać się w podróż po kraju w celu znalezienia miejsca, gdzie będą czuć się dobrze. Ich przygody dają im wiele przemyśleń odnośnie tego, co to znaczy być rodzicem.


Bohaterem opowieści jest seryjny morderca, pan Brooks, który postanawia panować nad swoimi morderczymi skłonnościami. Nie pozwala mu na to jednak jego alter ego, ta część jego osobowości, która lubuje się w przemocy i zbrodni.
Wypalony reżyser filmowy, nie ma już weny aby nakręcić kolejny film. Ucieka w świat fantazji przed przytłaczającym go otoczeniem.
Współczesny Afganistan, Kabul, jakiego nie znamy (bez obecności wojny), w którym życie toczy się normalnym, zwykłym rytmem. Taksówkarz Khaled (Hadji Gul) jak zwykle jeździ po mieście. Do samochodu wsiada kobieta z sześciomiesięcznym chłopcem. Jej twarz zasłania burka. Gdy dojeżdżają na miejsce, kobieta wysiada. Za chwilę pojawiają się kolejni klienci, którzy… znajdują dziecko. Jego matka dawno już zniknęła. Nie wiadomo kim jest, ani jak ją znaleźć. Khaled wpada w panikę. Wypytuje przechodniów, wraca na miejsce, z którego zabrał pasażerkę, ale na darmo. Zostaje sam z dzieckiem i wraca z nim do domu. Życie rodzinne Khaleda nie jest udane. Ma niewielki kontakt zarówno z żoną, jak i z gburowatym ojcem. Mimo, że cieszy się z posiadania czterech córek, jest mu wstyd, że nie ma syna. Namawiany przez znajomych, by zatrzymać chłopca, Khaled czuje się rozdarty i coraz częściej myśli o oddaniu dziecka, nawet o zostawieniu go w taksówce jednego z kolegów. Spotyka jednak francuską parę, która prowadzi stację radiową. Na komunikat o porzuconym chłopcu wkrótce odpowiadają cztery, zakutane w burki, kobiety…
Słowa kluczowe

Proszę czekać…