Filmy kłamstwo, relacja ojciec-syn, aktorka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kłamstwo, relacja ojciec-syn, aktorka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Składająca się z czterech historii hinduska antologia, świętująca stulecie kina hindi i ukazująca potęgę filmu. Pierwsza z historii to "Ajeeb Dastaan Hai Yeh" Karana Johara i opowiada ona o młodym homoseksualiście Avinashu (Saqib Saleem), który namiesza w małżeństwie pięknej Gayatri (Rani Mukerji). Druga opowieść to "Star" Dibakara Banerjee, będąca adaptacją opowiadania Satyajita Raya, a mówi nam o nieudaczniku Purandarze (Nawazuddin Siddiqui), który dostaje szansę zagrania z wielkim gwiazdorem. Trzecia historia - "Sheila Ki Jawaani" wyreżyserowana przez Zoyę Akhtar, przedstawia losy dwunastolatka (Naman Jain), pragnącego zostać bollywoodzkim tancerzem. W ostatniej historii pt. "Murabba" Anuraga Kashyapa, schorowany ojciec wysyła syna Vijaya (Vineet Singh) ze słoikiem murrabba (rodzaj konfitury) do samego Amitabha Bachchana, wierząc, że gdy podzieli się z nim tym posiłkiem odzyska zdrowie i siłę.

Niania

5,7
Sympatyczna, ale nieco nieokrzesana Frania Maj (Agnieszka Dygant) zostaje nianią trójki dzieci bogatego i popularnego producenta seriali telewizyjnych, Maksymiliana Skalskiego (Tomasz Kot).
Akcja filmu skupia się na wielkim potentacie przemysłu tytoniowego, który chcąc zwiększyć zyski swojej firmy zatrudnia Nicka Naylora, znakomicie znającego się na swoim fachu rzecznika prasowego. Naylor zrobi wszystko, aby zadowolić swojego pracodawcę, ale wciąż chce być nieskazitelny w oczach 12-letniego syna.


Chociaż Gilbert i Sullivan spodziewają się, że ich operetka będzie hitem, "Princess Ida" jest krytykowana za rutynowość. Drugi z nich stwierdza, że zabrakło pomysłów aby zrealizować opowiadania przyjaciela. Wolałby raczej komponować opery. Pomysł ten zagraża relacji pomiędzy mężczyznami...
Wieczne Miasto nie zmienia się mimo upływu wieków: wciąż istnieje w nim grupa ludzi żyjąca poza społeczeństwem, dla której liczy się tylko zabawa, rozgłos i seks. Pieniądze nie są ważne, ponieważ nie stanowią dla niej problemu. W tym środowisku Rzymskiej bohemy Marcello Rubini, dziennikarz jednego z brukowców i niespełniony pisarz, czuje się jak ryba w wodzie. Opisując ekscesy i skandale z udziałem gwiazd, sam nie unika podobnego życia. Nie jest w stanie dochować wierności narzeczonej, ani tym bardziej odwzajemnić jej uczucia. Targany wciąż nowymi zachciankami: raz próbuje zdobyć amerykańską aktorkę, następnym wierzy w miłość do jednej z kochanek, czy też jest biernym obserwatorem sfingowanego objawienia Matki Boskiej. Takie "słodkie życie" prowadzi go do stopniowego oddalania się od prawdziwego życia - kontakty z ojcem, lub z coraz rzadziej widywanym przyjacielem są tego doskonałym przykładem.
Wypalony reżyser filmowy, nie ma już weny aby nakręcić kolejny film. Ucieka w świat fantazji przed przytłaczającym go otoczeniem.
Kino drogi opowiadające o dwójce dzieci szukających swego ojca, który rzekomo mieszka w Niemczech. Obsesja na jego punkcie wytyczy i pokaże im granicę, jaka znajduje się pomiędzy dzieciństwem a okresem dojrzewania.
Paryż, 1922 rok. Ciężko chory Marcel Proust (Marcello Mazzarella), którego dni są policzone, kończy swe monumentalne dzieło "W poszukiwaniu straconego czasu". Na łożu śmierci przegląda zdjęcia. Pamięta swoje życie. Ale postacie rzeczywiste mieszają się z postaciami z fikcji. A fikcja stopniowo zyskuje pierwszeństwo przed rzeczywistością. Oto odwiedza Gilbertę (Emmanuelle Béart), swoją miłość z dzieciństwa, teraz żonę Saint-Loupa (Pascal Greggory). Marcel słucha wynurzeń Gilberty, ale jednocześnie powracają do niego inne wspomnienia. Z zakamarków pamięci wynurzają się kolejne osoby: baron de Charlus (John Malkovich), księżna Oriane (Edith Scob), pani Verdurin (Marie-France Pisier) i Odette (Catherine Deneuve).
Angel, wampir z duszą przybywa do Los Angeles, żeby pomagać ludziom mającym problemy i w ten sposób zyskać odkupienie.
Spokojna dzielnica dużego miasta. W jednorodzinnym domu mieszkają rodzice, trójka dzieci i babcia. 70-letnia seniorka jako jedyna widzi duchy swoich świętej pamięci teściów, które także są lokatorami willi. Główny bohater Leszek jest skrzypkiem. Pracuje w niewielkim teatrze i uczy w szkole muzycznej. Jego żona Beata to nauczycielka matematyki w liceum. Wspólnie wychowują 14-letnią Julię, 10-letnią Kaśkę i sześciolatka Kacperka. Babcia cierpi na sklerozę oraz niedosłuch i wie, jak wykorzystać swoje przypadłości, żeby skutecznie manipulować bliskimi osobami. Z rodziną sąsiadują dobrze sytuowany dentysta Marek z żoną Karoliną, niedocenianą aktorką, oraz Kazimierz - właściciel komisu samochodowego. Lubi filozofować. Jego przeszłość jest pełna tajemnic, podobnie jak teraźniejszość. Czasem na podwórku sąsiada parkują jakieś „wyjątkowe okazje”, choć komis jest gdzie indziej. Duchy często namacalnie wpływają na świat materialny, pomagając mieszkańcom w rozwiązaniu problemów. Niekiedy mącą w głowie babci, której działania odbijają się na rodzinie. Prym wiedzie duch teściowej, która za wszelką cenę stara się kierować byłą synową i czyni to nadzwyczaj skutecznie. Bo kto powiedział, że po przejściu do wieczności ludzie zmieniają się na lepsze?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…