Filmy ulica, pogrzeb

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje ulica, pogrzeb. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dzień z życia dwóch sprzedawców, Dante'ego i Randala, którzy spędzają swój czas w pracy denerwując klientów, dyskutując o filmach i grając w hokeja na dachu sklepu.

Bodyguard

7,3
W swoim spektakularnym debiucie filmowym Whitney Houston wciela się w postać wielkiej gwiazdy estrady i filmu, Rachel Marron, która jest właśnie u szczytu sławy. Fani chcą ją oglądać. Chcą jej słuchać. Dotykać. Jest wśród nich także jeden, który chce ją zabić. Dlatego Rachel potrzebuje pomocy profesjonalisty - ochroniarza Franka Farmera. Farmer to zawodowiec, który nigdy nie zaniedbuje swoich obowiązków, zawsze nad wszystkim panuje. Nie podoba się to Rachel, która do tej pory sama kontrolowała swoje życie. Oboje chcą być górą. Oboje nie chcą się zakochać.
Helga Ulmann (Macha Méril) wykazuje zdolności telepatyczne, co pozwala jej gościć w Rzymie, na sympozjum poświęconym zjawiskom nadprzyrodzonym. Na miejscu kobieta wyczuwa negatywne wibracje i tego samego dnia zostaje brutalnie zamordowana. Jedynym świadkiem zbrodni jest pianista - Marcus Daly, który postanawia wyjaśnić zagadkę...


Laura Ash jest uwodzicielką, zabójczą pięknością: "femme fatale" w pełnym tego słowa znaczeniu. Siedem lat po nieudanej kradzieży brylantów podczas festiwalu w Cannes, ze zmienioną tożsamością powraca do Francji. Fotograf Nicolas odkrywa jej mroczną przeszłość. Czy jego zainteresowanie tą kobietą okaże się fatalne?
Film pokazuje jeden dzień z życia sklepu muzycznego "Empire Records". Pracuje tam siódemka bardzo ekscentrycznych, młodych ludzi. Każde z nich ma swoje problemy i dramaty, z którymi będą się musieli uporać, a na dodatek, do ich sklepu przyjeżdża gwiazdor muzyki pop, Rex Manning, który ma tam podpisywać swoją najnowszą płytę.
Buenos Aires, rok 1998. Zawrót głowy nowoczesności ogarnął Argentynę. Unoszony w szaleńczym wyścigu kraj sprawia wrażenie, jakby uciekał do tyłu. Tylko nieliczni artyści nadal zawzięcie idą pod prąd. Skupiają się wokół tej samej pasji do teatru Espejo, wokół starego mistrza Maxa (Eduardo Pavlovsky). Oczywiście recesja jest wszędzie, a publiczność jest rzadkością. Pieniądze się kończą, a obietnice polityków wszystkich ras niewiele mogą zdziałać, by uratować miejsce kultury, które wygląda bardziej jak ślad przeszłości w dzielnicy poświęconej modernizacji niż ta jaskinia towarzyskości i sztuki, o której marzyli aktorzy. .
Słowa kluczowe

Proszę czekać…