Filmy seks, publiczność

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, publiczność. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Minął rok od zakończenia liceum. Po przyjeździe do rodzinnego miasteczka czwórka przyjaciół: Jim (Jason Biggs), Oz (Chris Klein), Kevin (Thomas Ian Nicholas) i Paul (Eddie Kaye Thomas), postanawia jak za czasów licealnych urządzić imprezę, jednak potrzebny im do tego nowy dom. Bohaterowie zatem muszą znaleźć sobie wakacyjną pracę, aby zabawa mogła się odbyć.
Akademia Policyjna przeżywa poważne kłopoty. Nowa pani burmistrz zniosła wszelkie ograniczenia w przyjmowaniu studentów do tej uczelni. Policjantem może zostać właściwie każdy, od obiboka przez kwiaciarza, panienkę z dobrego domu, aż po fanatyka militariów. Policyjne ciało pedagogiczne postanawia za wszelką cenę zniechęcić rekrutów. Zwłaszcza porucznik Harris wziął sobie za punkt honoru wyrzucenie całej tej zbieraniny. Najwięcej problemów ma ze zbzikowanym Mahoneyem, który jako jedyny znalazł się w Akademii wbrew swojej woli.

Anonimus

6,8
Film opowiada o renesansowym dworzaninie i poecie, Edwardzie de Vere. Najbardziej jest znany z tego, że przypisuje mu się posługiwanie pseudonimem William Szekspir, a co za tym idzie, autorstwo prac wielkiego Anglika...


William wyrusza na nocną eskapadę, po tym jak żona opowiada mu o swoich nocnych fantazjach erotycznych z innym mężczyzną. Eskapada ta może zagrozić jego małżeństwu, a jego samego uwikłać w zagadkowe morderstwo o podłożu seksualnym. William doświadczy lęków i zwątpienia, pozna prawdę o sobie samym i nauczy się przebaczać innym.

The Doors

7,7
Oliver Stone twórca takich filmów jak Pluton, Urodzony 4 lipca czy JFK przedstawia historię jednego z najsłynniejszych zespołów w historii muzyki rockowej i jego charyzmatycznego lidera Jima Morrisona. Lata sześćdziesiąte przesiąknięte duchem rewolucji obyczajowej, wolna miłość, eksperymenty z narkotykami i wszechobecny rock’n’roll. Oto tło, na którym rozgrywa się historia krótkiego, ale burzliwego życia człowieka, który stał się obok Jimi'ego Hendrixa i Janis Joplin, symbolem swoich czasów. Jim Morrison swoją muzyką i zachowaniem budził od początku skrajne emocje – od bezgranicznego zachwytu do oburzenia, ale nikogo nie pozostawiał obojętnym.
Markiza de Merteuil chce, aby Vicomte de Valmont, jej były kochanek, uwiódł Cecile de Volanges, przyszłą żonę jej innego byłego kochanka. Na początku Valmont nie jest zainteresowany tą propozycją, gdyż chce uwieść Madame de Tourvel, którą uważa za lepszą zdobycz. Kiedy jednak matka Cecile pokrzyżuje mu plany, Valmont przystaje na propozycję Markizy.
Dwa bracia Frank (Beau Bridges) i Jack (Jeff Bridges) kochają muzykę i grę na fortepianie. Od kilkunastu lat grają razem w różnych podrzędnych klubach aby zarobić na życie. Kiedy zaczynają odczuwać coraz większy brak zainteresowania swoim duetem, postanawiają zatrudnić piosenkarkę. Do ich zespołu dołącza piękna i utalentowana Susie Diamond (Michelle Pfeiffer). Zaczynają powoli odnosić coraz większe sukcesy, a Jack zakochuje się w dziewczynie. W trio pojawiają się pierwsze konflikty...
Powszechnie szanowany prawnik Walter Bridge jest głową statecznej rodziny. Jego konserwatywne poglądy nadają ton życiu pozostałych domowników. Żona Waltera India nauczyła się podporządkowywać woli męża, jednak w głębi duszy tęskni za partnerskim układem i ciepłem miłości. Dorastające dzieci państwa Bridge zaczynają kwestionować surowe zasady ojca. Rodziną wstrząsają coraz silniejsze konflikty. Walter Bridge musi zweryfikować swoje podejście do życia, jeśli nie chce dopuścić do rozpadu rodziny.
W 1890 roku, ojciec Adolf Daens (Jan Decleir) idzie do Aalst, miasta włókienniczego, gdzie pracują dzieci, płace i warunki pracy są straszne, biedni nie ma prawa głosu, a Kościół popiera drobnomieszczaństwo w ucisku robotników. Pisze kilka kolumn do gazety katolickiej, po nich potężnie zawrzało. Zostaje wydalony z partii katolickiej, więc wstępuje do chadeków i zostaje wybrany do Parlamentu Europejskiego. Rzym karci go, musi wybrać pomiędzy dwoma powołaniami, zostać dalej kapłanem, albo być przywódcą pracowników.
Arjun i Manu byli przyjaciółmi z dzieciństwa, lecz mieli ze sobą niewiele wspólnego, prócz muzyki, która łączyła ich rodziny. Podczas gdy Arjun cały czas skupiał się na zrealizowaniu niespełnionego marzenia dziadka o wielkiej karierze, Mannu wolał być beztroskim dzieckiem, pozbawionym większych ambicji.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…