Filmy film niezależny, relacja matka-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje film niezależny, relacja matka-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Bo się boi

6,6
7,5
Beau się boi. Bo życie go przytłacza. Bo świat jest niebezpieczny. Bo każdy ciągle czegoś od niego chce. Bo mamie będzie przykro, jak nie przyjedzie w odwiedziny, a on by wolał siedzieć w wannie. Niewyobrażalny splot zdarzeń zmusza go jednak do konfrontacji z własnymi lękami. Po drugiej stronie jego strachów czeka prawdziwe życie i niezwykła, widowiskowa, pełna przygód podróż.
Zakończenie roku szkolnego w jednej z amerykańskich szkół średnich. Młodzież z tej okazji planuje ogromną imprezę z dużą ilością alkoholu i marihuany w mieszkaniu jednego z uczniów. Niestety dostawca piwa przyjeżdża za wcześnie, przez co rodzice chłopaka orientują się w sytuacji. Trzeba zatem znaleźć inną miejscówkę. W tle przepiękne lata 70'.

Ból i blask

6,9
6,8
Reżyser filmowy przeżywający kryzys artystyczny zastanawia się nad wyborami dokonanymi w życiu. Wspomina swoje dzieciństwo z lat 60. i młodość z 80.


Grupa trzech transwestytów - spokojny Tick, znany powszechnie jako Mitzi, zbuntowany Adam, który chce aby zwracano się do niego Felicia, i dystyngowana Bernadette, która przed operacją zmiany płci miała na imię Ralph, wyruszają w objazd z programem popisów kabaretowych będących połączeniem wyjątkowej tandety i zabawnej ekstrawagancji. Podróż przez pół Australii trio odbędzie w autokarze pomalowanym na wściekły róż, zwanym pieszczotliwie Priscilla. W czasie drogi przekonają się, że nie wszyscy życzliwym okiem spoglądają na wygibasy dziwacznych przybyszów odzianych w kobiece ciuszki i pantofle na wysokich obcasach. [opis dystrybutora]

Tarnation

7,6
Zdjęcia z rodzinnego archiwum, filmy kręcone kamerami 8 mm i VHS, wiadomości nagrane na automatycznej sekretarce – ten surowy materiał, zgromadzony w ciągu trzech dekad życia Jonathana Caouette'a, stał się podstawą autobiograficznego filmu dokumentalnego. Młody reżyser, aktor i pisarz tworzył swoje dzieło pod opieką Johna Camerona Mitchella (niezależnego aktora, reżysera i producenta) oraz Gusa Van Santa.
Miles Keane (Lorenzo Lamas), spłaca swoje długi dzięki nielegalnym walkom. Po spłaceniu wszystkich zaległości postanawia skończyć z tym i rozpocząć nowe życie. Mafia nie godzi się jednak na to. Szantażują Keane'a i porywają jego dziewczynę (Kathleen Kinmont).
Miś Bill szuka swojej mamy wysiedlonej z powodu wycinki lasu eukaliptusowego.
Po rozpadzie małżeństwa po ujawnieniu jego homoseksualizmu, Martyn Wyatt (Martin Donovan) traci opiekę nad swoim synem Oliverem (Sam Bould) na rzecz swojej byłej żony Hannah (Joely Richardson) i jej nowego partnera Franka (Jason Flemyng). Wkrótce Oliver pojawia się w domu Martyna i ojciec chłopca dostrzega ślady fizycznego znęcania się nad synem. Dochodzi do wniosku, że Frank bije i maltretuje Olivera bez wiedzy Hannah. Martyn rozpoczyna długą walkę w sądzie, aby odzyskać syna.
Chrissy (Susan Lynch), młoda samotna matka mieszka w wieżowcu na przedmieściach Londynu, który jest celem wandali. Chrissy próbuje popełnić samobójstwo, aby uciec od nędznego życia. Ratuje ją Rob (Paul McGann), psycholog policyjny, ale on też cierpi z powodu niefortunnej przeszłości. Następnego dnia wraca do niej, a Chrissy zgadza się z nim wyjść. Wandale atakują budynek i podpalają go. Para i starszy mężczyzna, sąsiad Pat (Birdy Sweeney) utknęli w zniszczonej przez pożar windzie...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…