Filmy męska nagość od przodu, homoseksualizm, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od przodu, homoseksualizm, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia Jordana Belforta, który błyskawicznie znalazł się na szczycie kariery. Jego rozrzutny styl życia sprawił, że wzbudził zainteresowanie FBI.

Lady Bird

6,4
7,5
Christine „Lady Bird” McPherson (Saoirse Ronan) ze wszystkich swych młodzieńczych sił sprzeciwia się matce (Laurie Metcalf). Kobiecie silnej, wyrazistej o jasno sprecyzowanych poglądach, pracującej bez wytchnienia jako pielęgniarka po tym, jak jej mąż (Tracy Letts) stracił pracę.
Film oparty na faktach. Opowiada historię Einera Wegenera, duńskiego malarza urodzonego w 1886 roku. Pewnego razu, jego żona Gerda Gottlieb, również malarka, poprosiła go by zajął miejsce modelki, która nie przyszła na sesję, aby ona mogła dokończyć obraz. Od tego dnia damska część garderoby coraz częściej gościła na ciele Einera. Ostatecznie zdecydował się na chirurgiczną korektę płci, którą dokonano w 1930r. I stał się Lili Elbe, uważaną za pierwszą osobę, która przeszła zmianę płci.


Brud

6,7
7,0
Detektyw Bruce Robertson wie, że jest najlepszym kandydatem do awansu. Niestety, na jego drodze stają kompletni idioci - jego koledzy z pracy. W mieście dochodzi do morderstwa, a szef wymaga natychmiastowych wyników. Na szczęście, dla Bruce'a to łatwizna. Śmiało kroczy w kierunku upragnionego stanowiska i odzyskania żony, wywracając swoje życie do góry nogami i zachowując pozory kontroli. Czy rzeczywiście wszystko układa się tak świetnie? Czy to tylko jego szalona halucynacja podsycana alkoholem, narkotykami i dzikim seksem?
Po krwawej ucieczce z domu Batiatusa, która zakończyła Spartacus: Blood and Sand, bunt gladiatorów trwa i budzi strach w sercu Rzymskiej Republiki w Spartacus: Vengeance. Gaius Claudius Glaber (Craig Parker) i jego wojska zostają wysłane do Kapui, by zniszczyć rosnącą armię uwolnionych niewolników pod przewodnictwem Spartacusa (Liam McIntyre). Trak musi wybrać pomiędzy osobistą chęcią zemsty na człowieku, który doprowadził do śmierci jego żony, a poświęceniem na rzecz swojej armii.
Loli i Laurent sprawiają wrażenie szczęśliwego małżeństwa. Mieszkają z dwójką dzieci w ładnym domku w Avignon. Ona zajmuje się mieszkaniem i potomstwem. On ma dobrą posadę agenta nieruchomości i... liczne romanse. Miłostki nie burzą jednak życia rodzinnego, bo Loli nic o nich nie wie. Wyczuwa jednak, że mąż oddala się od niej. Pewnego dnia obok ich domu psuje się ciężarówka prowadzona przez dziewczynę o imieniu Marijo. No i zaczyna sie... Marijo zakochuje się w... Loli, która pewnego wieczoru, kiedy mąż będzie do późna "w pracy" ulegnie urokowi Marijo. Miło jest się znowu poczuć obiektem czyjegoś pożądania. [opis dystrybutora]
Małe, czeskie miasteczko wypełnia się dźwiękiem dzwonów kościelnych. Tereza (Anna Geislerová) ma na sobie piękną, białą suknię. Radim (Stanislav Majer) w dobrze skrojonym garniturze wygląda jak książę z bajki. Lato jest w pełni. Wszystko zapowiada, że młodą parę czeka najszczęśliwszy dzień w życiu. Wreszcie mają to z głowy – wzdycha siostra panny młodej. W odpowiedzi słyszy jednak: Przecież dopiero teraz się zacznie. Wraz z tymi słowami w słoneczny dzień wkrada się cień. W relacjach między bohaterami długo oczekiwanej ceremonii zaczyna kiełkować niepokój. Ziarno niepewności zasiewa dziwny, ubrany na czarno mężczyzna, który najpierw pojawia się w kościele, a potem jedzie za weselnym korowodem do domu na wsi. Jest obcym, którego ewidentnie należy się bać. Nikt go nie zna. Pan młody twierdzi, że go nie pamięta, choć tajemniczy Jan Benda (Jirí Cerný) utrzymuje, że jest jego szkolnym kolegą. Niechęć otoczenia nie odwodzi niechcianego gościa od wspólnego ucztowania i beztroskiej zabawy z dziećmi. Jego uporczywa obecność sprawia jednak, że weselna atmosfera napina się jak struna, która nie chce pęknąć. Wszystko się zmienia, kiedy panna młoda odkrywa prezent, jakim osobliwy mężczyzna postanowił obdarować ją i jej męża. Czy otwiera wówczas puszkę Pandory? Czy nowa droga życia państwa młodych, zamiast różami, będzie usłana nieszczęściami?
Jest rok 1968. We Francji rozpoczyna się rewolucja kulturowa. Catherine, Yves i Hervé są studentami i kochankami. Powstanie paryskich studentów w maju wywraca ich życie do góry nogami. Przepełnieni poczuciem utopijnej wspólnoty, przenoszą się na opuszczoną farmę na wsi. Jednak lata wolnej miłości nie trwają długo, ponieważ ich ambicje i dążenie do osobistego spełnienia prowadzą do wyborów, które ich podzielą. Pokolenie ich dzieci to kolejna fala rewolucjonistów, którzy widzą świat zupełnie inaczej, niż ich rodzice. Na tle wydarzeń politycznych i historycznych, które na zawsze zmieniły nasz świat, budowane i zrywane są relacje, przyjaźnie i wielkie miłości.
Antonina Miliukova (Alyona Mikhailova) jest piękną i bystrą młodą kobietą, urodzoną w arystokracji XIX-wiecznej Rosji. Mogłaby mieć wszystko, czego zapragnie, a jednak jej jedyną obsesją jest poślubienie Piotra Czajkowskiego (Odin Lund Biron), w którym zakochuje się od chwili, gdy słyszy jego muzykę. Jedynym powodem, dla którego kompozytor w końcu zaakceptuje ten związek, jest ukrócenie plotek na jego temat. Nie czując miłości i obwiniając ją za swoje nieszczęścia i załamania, próby pozbycia się żony przez Czajkowskiego są brutalne. Pochłonięta uczuciami do niego, Antonina postanawia to znieść i zrobić wszystko, by z nim zostać. Poniżana, zhańbiona i odrzucona, powoli doprowadzana jest do szaleństwa.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…