Filmy lesbijka, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje lesbijka, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Marinette Pichon to jedna z największych gwiazd futbolu na świecie. Przez prawie dwie dekady była rekordzistką pod względem liczby bramek i występów w reprezentacji Francji (łącznie kobiet i mężczyzn), zanim stała się Legendą FIFA, będąc pierwszą francuską zawodniczka, która zrobiła karierę w USA. Szła ścieżka pełna pułapek - od zniszczonego dzieciństwa i agresywnego ojca alkoholika po ciężar coming outu się w epoce, w której nie istniały prawa osób LGBTQ+.
Gdy 48-letnia wdowa Hwei-Lan Gao (Joan Chen) informuje swego konserwatywnego i nietolerancyjnego ojca, że jest w ciąży, ten wyrzuca ją z Flushing. Ma ponownie wyjść za mąż lub udowodnić Niepokalane Poczęcie. Nie mając dokąd pójść, Hwen-Lan wprowadza się ze swoją dorosłą już córką Wil (Michelle Krusiec) na Manhattan do lekarki, która wcale nie chce mieć współlokatorek, szczególnie gdy poznaje Viv (Lynn Chen). Wil zatem robi to, co każda odpowiedzialna córka spodziewającej się nieślubnego dziecka matki powinna zrobić - szuka dla niej męża i przedstawia Hwen-Lan każdemu odpowiedniemu kawalerowi w mieście.
Opowieść o dwóch samotnych matkach, które rodzą swoje dzieci tego samego dnia.


Evelyn Wang (Michelle Yeoh), borykająca się z trudami codzienności mama w średnim wieku, natrafia na klucz do „multiwersum”: sieci przecinających się ze sobą światów, gdzie może zbadać wszystkie drogi życiowe, którymi nie poszła: począwszy od gwiazdy filmowej do uznanego szefa kuchni Teppanyaki. Kiedy pojawiają się mroczne siły, Evelyn będzie musiała wykorzystać wszystko co ma i wszystko czym kiedyś mogła być, aby ocalić to, co jest dla niej najważniejsze: jej rodzinę.

Tár

6,7
8,4
Historia niemieckiej dyrygentki Lydii Tár.
Nastoletnia AJ spędza wakacje nad morzem z rodziną. Tam, poznaje ratowniczkę Isle, z którą wkrótce zaczyna łączyć ją uczucie.
Święta mogą być wystarczająco skomplikowane trudne, nawet bez dodania do nich ślubu. Jednak to właśnie czeka Jennifer Ortiz, która czuje presję, by odgrywać rolę „księżniczki” na swoim weselu.
Ariel (Lucía Bedoya) jest młodą, nieśmiałą krawcową z małego miasteczka w Kolumbii. Kiedy jej próby utraty dziewictwa kończą się niespodziewanym bólem i innymi trudnościami, dziewczyna zaczyna zastanawiać się, dlaczego jej ciało nie wygląda tak kobieco, jak jej zdaniem powinno. Wkrótce odkrywa szokującą prawdę. Urodziła się jako hermafrodyta i jako niemowlę przeszła wiele operacji, ponieważ rodzice chcieli wychować ją jako dziewczynkę. Informacja skłaniają do głębokiej refleksji. Bohaterka zaczyna też odkrywać, że jej prawdziwe “ja” znajduje się poza normatywną, binarną płciowością. Reżyserka Patricia Ortega (dokument El regreso) zabiera widzów w podróż po świecie wielopłciowości. Produkcja została wyróżniona na Madrid International LGBT Film Festival.
Kiedy szesnastolatka dowiaduje się, że jej matka ma romans z kobietą, jej życie wywraca się do góry nogami i próbuje sabotować romans.
Nagłe zniknięcie uczennicy szkoły średniej wpędza społeczność szkolną w chaos. Rodzina ofiary, nauczyciele i uczniowie próbują uchylić się od odpowiedzialności. Wizerunek szkoły jest zagrożony, gdyż podejrzewa się samobójstwo. Young-hee (Yeo-bin Jeon), jedna z jej szkolnych przyjaciółek, ostatnia, która widziała ją żywą, jest podejrzana przez wszystkich, łącznie z matką (Young-hwa Seo) ofiary. Jako idealny kozioł ofiarny, Young-hee będzie szukała za wszelką cenę ucieczki od spirali prześladowań, która ją przytłacza.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…