Filmy relacja ojciec-córka, lesbijka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja ojciec-córka, lesbijka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Gdy 48-letnia wdowa Hwei-Lan Gao (Joan Chen) informuje swego konserwatywnego i nietolerancyjnego ojca, że jest w ciąży, ten wyrzuca ją z Flushing. Ma ponownie wyjść za mąż lub udowodnić Niepokalane Poczęcie. Nie mając dokąd pójść, Hwen-Lan wprowadza się ze swoją dorosłą już córką Wil (Michelle Krusiec) na Manhattan do lekarki, która wcale nie chce mieć współlokatorek, szczególnie gdy poznaje Viv (Lynn Chen). Wil zatem robi to, co każda odpowiedzialna córka spodziewającej się nieślubnego dziecka matki powinna zrobić - szuka dla niej męża i przedstawia Hwen-Lan każdemu odpowiedniemu kawalerowi w mieście.

Aftersun

6,7
7,3
W pamiętającym lepsze czasu kurorcie 11-letnia Sophie (Frankie Corio) spędza wakacje ze swoim ojcem, idealistycznym Calumem (Paul Mescal). 20 lat później, już jako dorosła kobieta, Sophie (Celia Rowlson-Hall) wraca do tych czasów starając się zrozumieć człowieka, którego znała jako ojca, ale zupełnie nie znała jako mężczyzny. Obsypany nagrodami i nominowany do Oscara obyczajowy film „Aftersun” został wyreżyserowany przez debiutantkę Charlotte Wells na podstawie jej własnego scenariusza. Obsada: Paul Mescal, Frankie Corio , Celia Rowlson-Hall, Sally Messham, Spike Fearn, harry Perdios, Ruby Thompson.

Od nowa

6,8
Grace i Jonathan Fraserowie żyją tak, jak zawsze chcieli. Pewnej nocy wszystko się zmienia w obliczu gwałtownej śmierci i łańcucha zaskakujących wydarzeń. Grace, nagle pozostawiona sama sobie, konfrontuje się z narastającą w jej w życiu katastrofą, która na dodatek ma charakter publiczny. Przerażona sytuacją, musi porzucić dotychczasowe życie i zbudować swój świat od nowa – dla siebie i swojego syna.


Święta mogą być wystarczająco skomplikowane trudne, nawet bez dodania do nich ślubu. Jednak to właśnie czeka Jennifer Ortiz, która czuje presję, by odgrywać rolę „księżniczki” na swoim weselu.
„Zakonnica” w reżyserii Rivette oparta jest na powieści Diderota z 1760 roku, którą autor „Kubusia Fatalisty” miał napisać na podstawie prawdziwych wydarzeń i listów młodej dziewczyny zamkniętej w klasztornej celi. Odważna, jak na tamte czasy, kompromitująca Kościół, stan duchowny i szlachecki, „Zakonnica” musiała poczekać na wydanie 36 lat. A i tak wywołała skandal. Nadużycia władzy przez matki przełożone, okrucieństwo i homoseksualizm burzyły mit cnotliwego życia za murami klasztoru. Suzanne od początku pobytu w klasztorze nie ukrywa, że nie jest to jej miejsce i pragnie odejść, a tym samym naraża się na upokorzenia i kary. Jako ta, która chce zhańbić zakon, sypia na podłodze, jest pozbawiona czystej wody i toalety, siostry głodzą ją, plują jej w twarz, depczą po jej ciele. Kiedy wreszcie udaje jej się zmienić zakon, trafia pod skrzydła matki przełożonej, która kocha kobiety nie tylko czystą miłością do bliźniego… Dziewczyna podejmuje więc kolejne próby unieważnienia ślubów.
Pie, młoda studentka, ma negatywny stosunek do chłopczyc i lesbijek. Jednak zmienia zdanie, kiedy dowiaduje się, że jej nowa współlokatorka, Kim, jest chłopczycą ubierającą się i wyglądającą jak chłopak. Gdy ich przyjaźń się rozwija, Pie i Kim zaczynają zastanawiać się, czy uczucie, którym się darzą, to zwykła przyjaźń czy już prawdziwa miłość.
Camille (Karin Viard), młoda trzydziestokilkuletnia kobieta pracująca jako ratownik, czeka na prawdziwą miłość i w tym czasie rozprasza się w lekkie i eksperymentalnie urozmaicone miłosne przygody. Jej nadzieje spełniają się przypadkowo po spotkaniu z Alexisem (Pierre-Loup Rajot), żonatym mężczyzną z dwójką dzieci, lokalnym przywódcą Partii Socjalistycznej. Gotowa zaakceptować wszystko, aby mieć tego mężczyznę lub przynajmniej żyć z nim w cudzołożnym związku, stosuje strategię infiltracji w swoich prywatnych działaniach i swoim związku, stając się bliską przyjaciółką rodziny. Bardzo niechętna do reakcji na jego zaloty, Alexis w końcu poddaje się swoim pragnieniom i przepełnionemu charakterowi Camille. Gdy miną pierwsze oznaki tej ukrytej relacji, cudzołożna para szybko staje przed granicami tego ćwiczenia. Camille kończy się, dosłownie z braku niczego lepszego, poślubiając Bena (Sergi López), przyjaciela Alexisa, kierowcę ciężarówki. Obie pary, niedawna i oficjalna, szybko się rozpadają, a Camille, nowa Eve, teraz w ciąży, zostaje sama przed ostatnim spotkaniem z Alexis
Słowa kluczowe

Proszę czekać…