Filmy kobieca nagość, katolicyzm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, katolicyzm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Młodzi małżonkowie, Rosemary i Guy Woodhouse, są zachwyceni myślą o zamieszkaniu w starym domu eleganckiej dzielnicy Nowego Jorku. Nie zważają na podejrzaną reputację jego lokatorów. Plotka głosi, że zajmują się magią i czarami. Rosemary i Guy nie przywiązują wielkiej wagi do tych pogłosek. Myślą jedynie o radościach, jakie przyniesie życie w nowym, dużym mieszkaniu z dzieckiem, które wkrótce się narodzi.

Duchy Goi

7,2
Film przedstawia historię malarza Goya, który zostaje uwikłany w sprawę hiszpańskiej Inkwizycji. Aby ratować dziewczynę przed ciężkim więzieniem, Goya wstawia się za nią u zaprzyjaźnionego mnicha. Mimo to, Ines zostaje ukarana a artysta traci dotychczasową pozycję. Po trzech latach, następuje zniesienie Inkwizycji a bohaterowie spotykają się ponownie.

Benedetta

6,4
7,2
Koniec XVII wieku to czas, gdy ludność w Europie dziesiątkowana była przez szalejącą epidemię. Zamożna rodzina młodej Benedetty Carlini, ujawniającej niespotykane talenty od najwcześniejszych lat, postanawia zawierzyć córkę Bogu. Trafia ona pod skrzydła siostry przeoryszy jednego z toskańskich klasztorów. Dziewczynka szybko wywołuje w nowym miejscu poruszenie, gdy podczas modlitwy w niewytłumaczalny sposób upada na nią figura Matki Boskiej. Po osiemnastu latach rola Benedetty (Virginie Efira) w klasztorze jest już zupełnie inna. Kobieta, regularnie nawiedzana przez mistyczne wizje, zaczyna być świadoma swojej siły i wpływu, jaki ma na otoczenie. Jednocześnie rywalizuje o władzę ze swoją przełożoną (Charlotte Rampling) i wdaje się w zakazany, płomienny romans. Obiektem westchnień bohaterki jest pochodząca z nizin społecznych Bartolomea (Daphné Patakia), która w klasztorze znalazła bezpieczną przystań. Rosnące wpływy Benedetty przysparzają jej również wrogów, i to na samych szczytach religijnej hierarchii.


Salwador

7,5
Richard Boyle, przeciętny fotoreporter i łowca sensacji wyrusza wraz z przyjacielem, ekscentrycznym DJ-em (James Belushi) do Salvadoru. Odszukuje swą byłą dziewczynę Marię (Elpidia Carrillo). Żeby mieć szansę na wywiezienie jej do USA, niezbędne jest zalegalizowanie ich związku. Widząc sytuację panującą w państwie, reporter znajduje okazję na zrobienie sensacyjnego materiału. Film opowiada o wpływach Stanów Zjednoczonych w Ameryce Łacińskiej.
Podczas jednego z wystawnych bali, Pan Neville - młody rysownik, zgadza się podpisać kontrakt z Panią Herbert na namalowanie posiadłości jej męża. Ma na to dwanaście dni, ponieważ w tym czasie, pan domu wyjeżdża do Southampton. Wszystko wydaje się układać znakomicie, do momentu, gdy córka Pani Herbert, Pani Talmann, zasugeruje Panu Neville'owi, że jest jedynym świadkiem zabójstwa Pana Herberta.
Dwaj przyjaciele Johnny Boy (Robert De Niro) i Charlie (Harvey Keitel) mieszkają we włoskiej dzielnicy Nowego Jorku. Charlie pragnie, tak jak jego wujek, zostać gangsterem. Jednocześnie chce być dobrym katolikiem. Obiecuje swojej dziewczynie wyprowadzić się z dzielnicy, ale najpierw chce pomóc Johnny'emu w spłacie długu zaciągniętego u lichwiarza Michaela (Richard Romanus). Niebawem nasyła on na nich płatnego zabójcę (Martin Scorsese).

Medea

6,5
Jazon (Giuseppe Gentile) został niesprawiedliwie odsunięty od władzy przez Peliasa (Paul Jabara). Prosi Péliasa o zwrócenie jemu królestwa. Pelias zgadza się pod jednym warunkiem: że Jazon, aby pokazać swoją odwagę i męstwo, przywiezie Złote Runo z odległej Kolchidy. W dążeniu do odzyskania legendarnego Złotego Runa, Jazon i Argonauci przybywają do odległej barbarzyńskiej krainy, gdzie tubylcy czczą święty artefakt, aby chronić uprawy. Medea (Maria Callas) - piękna, wysoka kapłanka i potężna czarodziejka tego kraju - zdradza swoje przekonania, chce pójść za Jazonem do Grecji, ale czeka ją okrutny los.
Świeżo wyświęcony ksiądz, 24 - letni ojciec Amaro zostaje wysłany do małego parafialnego kościółka w Los Reyes w Meksyku, by asystować ojcu Benito. Tuż po przybyciu do miasteczka ojciec Amaro poznaje 16 - letnią piękną Amelię, której religijna dewocja wkrótce niesamowicie oczaruje księdza. Amelia okaże wdać się w swoją matkę Sanjuanerę, która przez wiele lat utrzymywała romans z ojcem Benitem. Amaro wkrótce odkryje, że korupcja jest starą praktyką w kościele w Los Reyes. Ojciec Benito przez długi czas otrzymywał wsparcie finansowe na budowę nowego szpitala od narkotykowego bossa. Inny ksiądz z diecezji - Natalio jest podejrzany o spiskowanie z bojówką z gór. W międzyczasie pomiędzy ojcem Amaro a Amelią rozkwita uczucie, które przekształca się w pasjonujący seksualny związek. Z czasem, sprawy w małej społeczności stają się coraz bardziej skomplikowane, a ojciec Amaro wpada w opresję. Rozdarty pomiędzy boskością i cielesnością, prawością i niesprawiedliwością, ojciec Amaro jest zmuszony zebrać siły, by wybrać życie, które chce wieść.
Jest rok 1952, w Québec City. 16-letnia Rachel (Suzanne Clément), niezamężna i ciężarna, pracuje w kościele. Przepełniona wstydem nie obciąża winą młodego księdza w tajemnicy spowiedzi. W 1994 roku Pierre Lamontagne (Lothaire Bluteau) powrócił do Quebecu, aby wziąć udział w pogrzebie ojca. Spotyka się ze swoim przybranym bratem Markiem (Patrick Goyette), który zaczął kwestionować swoją tożsamość i wyrusza na poszukiwanie swoich korzeni. Rozpoczyna się dochodzenie dwóch braci w poszukiwaniu biologicznego ojca. Przeszłość i teraźniejszość zbiegają się w złożoną sieć intrygi.
Król Ludwik XIV nakazuje wszystkim protestantom przejście na katolicyzm.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…