Filmy wymiociny, scena seksu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje wymiociny, scena seksu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

To opowieść o trzech dziewczynach, które w oczekiwaniu na wyniki szkolnych egzaminów jadą na greckie „wakacje życia”: bawią się do upadłego i zamierzają sprawić, by jedna z nich straciła wreszcie dziewictwo. Wydawać by się mogło, że takich historii kino widziało już wiele: dzikie wakacje, dzika zabawa, dzikie pragnienia. Jednak ten słoneczny film o szalonym summer break niepostrzeżenie staje się opowieścią o pierwszych rozczarowaniach i inicjacji w mroczne strony dojrzewania. Manning Walker doskonale wykorzystuje female gaze i tworzy pełen empatii wiarygodny portret dziewczyńskości. W końcu girls just wanna have fun!
Dziewiętnastoletnia Amerykanka, Lucy, przybywa do Toskanii by spędzić lato u przyjaciół rodziny. Kiedyś jako piętnastolatka całowała się tu po raz pierwszy. Teraz pragnie czegoś więcej...
Estelle (Diane Kruger) jest doświadczonym pilotem linii lotniczych. Na zmianę lata między lotami długodystansowymi a życiem małżeńskim z mężem Guillaume’em (Mathieu Kassovitz). Pomimo zmęczenia spowodowanego zmianą strefy czasowej i pewnych problemów ze snem Estelle wiedzie idealne i dobrze zorganizowane życie. Wszystko wywróci się do góry nogami z dnia na dzień, gdy na lotnisku Nice-Côte d'Azur Estelle przypadkowo poznaje Anę (Marta Nieto), fotografkę...


T.S i Brodie. Łączy ich kilka rzeczy. Są najlepszymi kumplami, razem chodzą na imprezy, razem podrywają dziewczyny. Jednym słowem, znają się niczym łyse konie. I właśnie obaj młodzieńcy zostają porzuceni przez swoje sympatie, które szukają szczęścia w ramionach innych mężczyzn, którzy są bardziej odpowiedzialni i ułożeni. T.S i Brodie postanawiają wzajemnie się pocieszyć, zabawiając się w pobliskim supermarkecie. Niespodziewanie spotykają tam swoje byłe dziewczyny. Postanawiają je odzyskać...
Adrien był świetnie zapowiadającym się tancerzem, którego karierę zaprzepaścił wypadek na motorze. Teraz mężczyzna zabija czas, wygrzewając się na Riwierze Francuskiej, gdzie opiekuje się nim starsza od niego Martha, niegdyś światowej sławy gwiazda filmowa. Z codziennego marazmu wyrywa go poznanie pięknej i seksownej Margot, żyjącej dla dreszczu emocji, które dają jej oszustwa i przypadkowe romanse. Fantazjując wspólnie o lepszej przyszłości, wymyślają perfidny plan, który bezpowrotnie zmieni życie czwórki osób.
Szczęśliwa, atrakcyjna kobieta koło pięćdziesiątki szuka czułego, odpowiedzialnego mężczyzny na długie spacery, a może i coś więcej – taki anons zamieszcza Sheila w rubryce towarzyskiej. Aby dobrze zaprezentować się na spotkaniu, szuka odpowiedniej kreacji. Znajduje ją w ekskluzywnym, nieco staromodnym, a może po prostu zawieszonym poza czasem domu mody – to niezwykła czerwona suknia, jedyny egzemplarz w sklepie. Szybko okazuje się, że to nie Sheila będzie główną bohaterką tej historii, ale właśnie sukienka – przeklęta i demoniczna, której nikt nie potrafi się oprzeć i która przejmuje kontrolę nad życiem kolejnych właścicieli.
David (reżyser i scenarzysta filmu oraz odtwórca głównej roli) to przepracowany i uzależniony od technologicznych nowinek pracownik agencji reklamowej. Pracuje nad kampanią dla nowej generacji okularów pozwalających ujrzeć „ulepszoną rzeczywistość”. Jego związek z dziewczyną - instruktorką jogi Julilette - przechodzi kryzys. David zazdrości swojemu kumplowi Wimowi (Dan Gill, The Office) wspaniałego życia z seksowną Sophie. Postanawia wykorzystać okulary, aby stworzyć rzeczywistych rozmiarów awatara Sophie. Fantazja i rzeczywistość mieszają się. Namiętności sięgają zenitu i sprawy wymykają się spod kontroli.
Głównym bohaterem jest Joe Coughlin, syn kapitana policji, który postanowił wybrać inne życie niż swój ojciec. Zaczyna pracę w przestępczym półświatku, by z czasem wspinać się coraz wyżej po mafijnej drabince.
Opowieść o dwóch przyjaciółkach, które pragną otrząsnąć się z wojennej traumy, toczy się w 1945 roku w Leningradzie, który dochodzi do siebie po latach oblężenia. Bohaterki „Wysokiej dziewczyny”, Masza i Ija, próbują nie tylko zapomnieć o tym, czego doświadczyły, ale także przypomnieć sobie kim były, nim zardzewiały ich plany, emocje i uczucia. Inspiracją dla młodego reżysera był wstrząsający reportaż noblistki Swietłany Aleksijewicz, „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” i tym, co wspaniały film Bałagowa czyni wyjątkowym, jest właśnie kobieca perspektywa. Reżyser nie skupia się więc na heroicznych wojennych czynach, lecz na nowo definiuje bohaterstwo: jako codzienne drobne zwycięstwa życia nad śmiercią, nadziei nad żałobą, młodości nad dramatycznymi doświadczeniami.
Kroniki czterech lat z życia Julie (Renate Reinsve), która płynie po niespokojnych wodach swojego życia miłosnego i stara się znaleźć swoją ścieżkę kariery, prowadząc ją do realistycznego spojrzenia na to, kim naprawdę jest. Julie, niedługo skończy 30 lat. Kiedy wydaje jej się, że odnalazła trochę stabilności u 45-letniego Aksela (Anders Danielsen Lie), poznaje młodego i przystojnego Eivinda (Herbert Nordrum).
Słowa kluczowe

Proszę czekać…