Filmy kobieca nagość od przodu, topless, naga pierś

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość od przodu, topless, naga pierś. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Babskie wakacje

5,0
3,6
Amy Schumer i Goldie Hawn w najzabawniejszej komedii ostatnich lat! Po tym, jak chłopak rzuca ją w przeddzień wyjazdu na egzotyczne wakacje, impulsywna Emily Middleton (Amy Schumer) namawia swą niezwykle przezorną matkę (Goldie Hawn) na wycieczkę do południowoamerykańskiego raju. Gdy wycieczka przybiera niespodziewany obrót i kobiety wpadają w tarapaty, muszą razem znaleźć sposób na pokonanie przeciwności.

Pleasure

6,2
6,3
Business or pleasure? – pyta Bellę Cherry urzędnik graniczny na lotnisku w Los Angeles. Urocza, ale nieco naiwna 19-latka przyjeżdża z rodzinnej Szwecji do Kalifornii, aby rozpocząć karierę gwiazdy porno. Czy istnieje pornografia tworzona z poszanowaniem kobiet? Bella nie jest ofiarą wyzysku ani handlu ludźmi, pochodzi z bogatego kraju, jest świadoma, sekspozytywna i pełna wiary, że może decydować o sobie i swoim ciele. Praca seksualna nie jest dla niej przymusem, ale wyborem, a kalifornijska branża porno wydaje się przestrzegać zasad mających chronić aktorki i aktorów przed nadużyciami. W miarę przekraczania kolejnych „kręgów piekła” jasne jednak staje się, że mimo wszelkich wysiłków przemysł pornograficzny pozostaje szarą strefą, a granica między przyzwoleniem a przymusem jest nieostra. Autentyczny i bezkompromisowy film obnaża to wszystko, co nie mieści się w kadrze filmu z YouPorna: od przygotowań higienicznych i rozgrzewki aktorów, przez negocjacje w trakcie hardcore’owych scen, po sposób filmowania i ustawień kamery dla najlepszego efektu. Wszystko oglądamy oczami Belli, widzimy dokładnie to, co widzi ona. Bez cenzury i bez znieczulenia.
Madame Robert (Colette Mareuil) wiąże koniec z końcem, prowadząc pensjonat, gdyż jako wdowa po pułkowniku nie wystarcza jej ta renta. Norweg, młody i wysportowany, zaczyna gimnastykę nago, na oczach wszystkich szanowanych gości. Zamiast być przerażonymi, prowadzi to wszystkich do wyrażania siebie. Madame Robert nie może tego znieść i wypędza wszystkich gości, z wyjątkiem młodego Norwega, którego uważa za czystego młodzieńca, który nie miał zamiaru rozpoczynać tej orgii. Wkrótce ulega jego męskim urokom, a potem ponownie zaprasza swoich lokatorów, aby uczynić pensjonat przyjemniejszym, a raczej „hotelem de plaisir”.


Paulo (Paul Crauchet), stary robotnik, zmęczony byciem przykutym przez dwadzieścia pięć lat do tej samej maszyny, po owdowieniu decyduje się przejść na emeryturę. Jego syn (Julian Negulesco) właśnie się ożenił. Ojciec wprowadza się do młodej pary, stawia ich wszystkich na ścieżce wspólnego stylu życia i podziela lenistwo swojej synowej (Marie-Hélène Breillat), która leniuchuje w łóżku do południa.
Maria (Eisley) to nieśmiała, wyalienowana licealistka, gnębiona i upokarzana przez rówieśników. Zdesperowana dziewczyna zwierza się własnemu odbiciu w lustrze. Okazuje się wkrótce, że jej bliźniaczy, wyrozumiały i okazujący wsparcie lustrzany obraz to w rzeczywistości bezwzględna i głodna przemocy Airam. Następuje zamiana miejsc, która doprowadza do nieoczekiwanych i przerażających zdarzeń. Czy Airam to osobna postać, czy inna twarz tracącej zmysły i coraz bardziej żądnej zemsty Marii?
W tym thrillerze szpiegowskim Jennifer Lawrence wciela się w postać Dominiki, byłej baletnicy zmuszonej do odbycia specjalnego szkolenia w ramach programu rządowego, który rzuca ją na głębokie wody zdradzieckiego świata szpiegowskiego. Z czasem staje się zabójczą agentką, ale desperacko pragnie wydostać się z gry, w którą została uwikłana. Czerwona Jaskółka to „zawiłości i zwroty akcji aż do szokującego zakończenia” (Dish Nation-Fox TV), którego się nie spodziewasz.
Latem, na wakacjach Isabelle (Marine Vacth) obchodzi 17 urodziny w miejscu, które nie jest określone. Traci dziewictwo z młodym Niemcem. Wraca do Paryża, do liceum i smutnej codzienności. Celowo i potajemnie zajmuje się prostytucją. Dzieli klientów na mniej lub bardziej przyjemnych. Wśród nich wyróżnia Georgesa (Johan Leysen), który jest bardzo uprzejmy. Wokół niego nawet po jego śmierci będą się toczyć dalsze losy bohaterki.

Kształt wody

6,2
7,7
Baśń dla dorosłych, której akcja rozgrywa się u szczytu zimnej wojny, w Stanach Zjednoczonych około roku 1962. Elisa (Sally Hawkins) wiedzie monotonną, samotną egzystencję, a całą noc pracuje w pilnie strzeżonym, sekretnym laboratorium rządowym. Jej życie zmienia się na zawsze, gdy wraz z koleżanką z pracy, Zeldą (Octavia Spencer), odkrywa, że w laboratorium przeprowadzany jest otoczony ścisłą tajemnicą eksperyment, który zaważyć może na przyszłych losach świata.

Possessor

6,1
7,2
Niedaleka przyszłość. Tasya (Andrea Riseborough) pracuje dla tajnej organizacji i na zlecenie bogatych klientów pozbywa się niewygodnych dla nich osób. Nigdy nie robi tego własnymi rękami, za to za pomocą zaawansowanej technologii doskonale manipuluje swoimi ofiarami i przejmuje kontrolę nad ciałami oraz umysłami wybranych jednostek. Niespodziewanie dla Tasyi, jej nowy cel i kolejne ludzkie narzędzie, Colin (Christopher Abbott), stawia opór i postanawia walczyć. Nie tylko nie poddaje się jej kontroli, ale też za wszelką cenę pragnie odnaleźć osobę, która włamała się do jego umysłu.
Młoda kobieta, Carol Hammond (Florinda Bolkan), jest podejrzana o zamordowanie swojej rozwiązłej sąsiadki Julii Durer (Anita Strindberg). Rzeczywiście marzyła o tym, by ją zabić, podczas swoich wielu erotycznych koszmarów, w których spełnia wszystkie swoje fantazje i perwersje. Ale pochłonięta swoim uzależnieniem od LSD nie może już odróżnić snu od rzeczywistości.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…