Filmy kobieca nagość od przodu, relacja matka-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość od przodu, relacja matka-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.

Bo się boi

6,6
7,5
Beau się boi. Bo życie go przytłacza. Bo świat jest niebezpieczny. Bo każdy ciągle czegoś od niego chce. Bo mamie będzie przykro, jak nie przyjedzie w odwiedziny, a on by wolał siedzieć w wannie. Niewyobrażalny splot zdarzeń zmusza go jednak do konfrontacji z własnymi lękami. Po drugiej stronie jego strachów czeka prawdziwe życie i niezwykła, widowiskowa, pełna przygód podróż.
Choć Orlando (Renato Pozzetto) ma już ponad trzydzieści lat, nadal zachowuje się jak dziecko i jest ściśle związany z matką. Świat dorosłego mężczyzny jest mu nieznany, zwłaszcza seks jest czynnością, o której właściwie nie słyszał. Pewnego dnia Orlando pomaga prostytutce o imieniu Ofelia (Giovanna Ralli), a ta dowiedziawszy się o jego "problemie" cierpliwie czeka na odpowiedni moment, by przekonać go, by się "otworzył".


Bagdad. Plac zabaw dla bogatych nikczemników, gdzie rządzą korupcja, rozpasanie, okrucieństwo, szantaż. To świat Udaja Husseina, najstarszego syna Saddama. Zdeprawowany rozpustnik, człowiek bez zasad i przyzwoitości nie ma w tym mieście żadnych ograniczeń. Pewnego dnia do pałacu dyktatora zostaje wezwany porucznik Latif Yahia (Dominic Cooper). Dostaje ultimatum – będzie grał rolę sobowtóra Udaja albo jego rodzina zginie. Latif uczy się mówić, wyglądać i chodzić jak on, poznaje tajemnice domu Husseinów. Żyje życiem młodego hulaki, w którym nie ma ograniczeń finansowych, są za to nieustające imprezy, szybkie samochody i zmieniające się jak rękawiczki kobiety.
Po śmierci Arthura Howitzera Juniora, pochodzącego z Kansas, cenionego redaktora popularnego amerykańskiego magazynu Kurier Francuski, z siedzibą w Ennui-sur-Blasé we Francji, zespół redakcyjny zbiera się w celu napisania nekrologu. Wspomnienia o Howitzerze składają się na cztery opowieści: Reporter na rowerze opisujący podejrzane dzielnice miasta; Konkretne arcydzieło o niepoczytalnym malarzu, jego strażniczce i muzie oraz pazernych marszandach; „Poprawki do manifestu” dokumentujące miłość i śmierć na barykadach podczas buntu studenckiego; oraz Prywatna jadalnia komisarza - pełna napięcia historia o narkotykach, porwaniach i wyrafinowanej kuchni.

Rogi

5,7
Ig Perrish nie może przypomnieć sobie wydarzeń poprzedniego wieczoru. Jego dziewczyna zostaje znaleziona martwa, a on sam podejrzany o jej morderstwo. W poszukiwaniu zabójcy niespodziewanie pomocne okazują się tajemnicze rogi, które wyrastają młodzieńcowi z czoła. Dzięki nim Ig poznaje najmroczniejsze tajemnice i myśli otaczających go ludzi. Pod ich wpływem górska osada przerodzi się w istne piekło na Ziemi i nawet święci zamienią się w grzeszników. Jak znaleźć mordercę, gdy wszyscy podejrzani swoim zachowaniem zawstydziliby samego Szatana?
Opowieść o dwóch przyjaciółkach, które pragną otrząsnąć się z wojennej traumy, toczy się w 1945 roku w Leningradzie, który dochodzi do siebie po latach oblężenia. Bohaterki „Wysokiej dziewczyny”, Masza i Ija, próbują nie tylko zapomnieć o tym, czego doświadczyły, ale także przypomnieć sobie kim były, nim zardzewiały ich plany, emocje i uczucia. Inspiracją dla młodego reżysera był wstrząsający reportaż noblistki Swietłany Aleksijewicz, „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety” i tym, co wspaniały film Bałagowa czyni wyjątkowym, jest właśnie kobieca perspektywa. Reżyser nie skupia się więc na heroicznych wojennych czynach, lecz na nowo definiuje bohaterstwo: jako codzienne drobne zwycięstwa życia nad śmiercią, nadziei nad żałobą, młodości nad dramatycznymi doświadczeniami.

Od nowa

6,8
Grace i Jonathan Fraserowie żyją tak, jak zawsze chcieli. Pewnej nocy wszystko się zmienia w obliczu gwałtownej śmierci i łańcucha zaskakujących wydarzeń. Grace, nagle pozostawiona sama sobie, konfrontuje się z narastającą w jej w życiu katastrofą, która na dodatek ma charakter publiczny. Przerażona sytuacją, musi porzucić dotychczasowe życie i zbudować swój świat od nowa – dla siebie i swojego syna.
Bohaterem filmu jest César, który przebywa w więzieniu oskarżony o morderstwo, którego nie pamięta. Swoją historię opowiada psychiatrze... César (Eduardo Noriega) będąc przystojnym mężczyzną nie stroni od kobiet, jednak naprawdę zakochuje się dopiero w dziewczynie swojego przyjaciela Sofii (Penélope Cruz). Dotychczasowa partnerka Césara, Nuria (Najwa Nimri) jest szaleńczo zazdrosna co prowadzi do tragicznych wydarzeń.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…