Filmy penis, kobieca nagość od przodu, kobiece włosy łonowe

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje penis, kobieca nagość od przodu, kobiece włosy łonowe. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nagrodzony Złotym Niedźwiedziem na Berlinale "Touch Me Not" nie tylko dotyka tematu ciała, seksualności czy intymności, ale po prostu - dotyka. W jednej ze scen seks-couch uderza pięścią bohaterkę w klatkę piersiową i film Adiny Pintilie jest takim mocnym uderzeniem. Tylko od nas samych, od naszej relacji z własnym ciałem zależy, jak na niego zareagujemy - krzykiem, szlochem, wycofaniem, wstydem. Bohaterami "Touch Me Not" są Laura (Benson, grała m.in. w "Niebezpiecznych związkach"), Tómas (Lemarquis, znany z "Nói Albinói" Dagura Káriego) i Christian (Bayerlein): dojrzała kobieta ukrywająca smutek i gniew w zatrzaśniętej skorupie ciała oraz dwóch młodych mężczyzn. Jeden całkowicie pozbawiony owłosienia, drugi cierpiący na dystrofię mięśniową, poruszający się na wózku.
Dochodzenie w sprawie samobójstwa młodej kobiety znalezionej martwej na dnie klifu odkrywa, że miała wielu kochanków obu płci, w tym siostrę jej brata i jej psychiatrę. Dziwna opowieść o absolutnej władzy i miłości.
Akcja rozgrywa się na początku XX wieku. Policja włamuje się do tajnego, prowincjonalnego burdelu, w którym mieszka Célestine (Lina Romay). Wszyscy są złapani, ale Célestine udaje się uciec. Zostaje przygarnięta przez Sébastiena, ogrodnika (Raymond Hardy), który z nią sypia, a następnie przez lokaja Malou (Richard Bigotini), który robi to samo. Obaj mężczyźni proponują hrabinie de la Bringuette, aby przyjęła Célestine na jej usługi jako służąca do wszelkich celów. Od tego momentu Célestine będzie sypiać z niemal wszystkimi mieszkańcami zamku. Jeśli zaś chodzi o starego, przykutego do łóżka księcia (Howard Vernon), będzie mu przysługiwać codziennie kilka stron erotycznych lektur. Pewnego dnia były pomocnik z burdelu tropi Célestine i zmusza ją, aby pomogła mu obrabować zamek i wyjechać z nim. Cały dom zamkowy, przekonany o jej niewinności, przybył jej wówczas z pomocą. Ale choć mogła zachować ukochane miejsce w zamku, z żalem opuszcza je… dla innych przygód.


Młody Francuz, Stefan poszukując enigmatycznej cygańskiej pieśniarki wyrusza do Rumunii. Jedynym śladem owego głosu jest nazwisko na kasecie z jej muzyką - Nora Lucka. Kasety tej ojciec Stefana słuchał bezustannie w ostatnich chwilach swojego życia. W sercu Rumunii, w zapomnianej przez wszystkich cygańskiej wiosce, Stefan poznaje ludzi dzięki którym odkrywa zupełnie nową kulturę. Znajduje nową rodzinę i przyjaciół - ale jego najowocniejszym odkryciem jest Sabina. Szukając Nory Lucka, Stefan podążał śladem ojca, tym co spotkał na swojej drodze była miłość.
Film skupia się na trojgu dwudziestoparolatków, w niekonwencjonalnym miłosnym trójkącie. Paryż latem 1972 roku. Alexandre jest bezrobotnym młodym człowiekiem zaangażowanym w zwiazek zarówno z Marie jak i polską pielęgniarką Veroniką.
Alejandra mieszka z mężem i dwójką dzieci w małym miasteczku w Meksyku. Para przechodzi kryzys. Spotykają Verónicę, dziewczynę bez przywiązania, samotną, która wprowadziła się do domku w lesie.

Pleasure

6,2
6,3
Business or pleasure? – pyta Bellę Cherry urzędnik graniczny na lotnisku w Los Angeles. Urocza, ale nieco naiwna 19-latka przyjeżdża z rodzinnej Szwecji do Kalifornii, aby rozpocząć karierę gwiazdy porno. Czy istnieje pornografia tworzona z poszanowaniem kobiet? Bella nie jest ofiarą wyzysku ani handlu ludźmi, pochodzi z bogatego kraju, jest świadoma, sekspozytywna i pełna wiary, że może decydować o sobie i swoim ciele. Praca seksualna nie jest dla niej przymusem, ale wyborem, a kalifornijska branża porno wydaje się przestrzegać zasad mających chronić aktorki i aktorów przed nadużyciami. W miarę przekraczania kolejnych „kręgów piekła” jasne jednak staje się, że mimo wszelkich wysiłków przemysł pornograficzny pozostaje szarą strefą, a granica między przyzwoleniem a przymusem jest nieostra. Autentyczny i bezkompromisowy film obnaża to wszystko, co nie mieści się w kadrze filmu z YouPorna: od przygotowań higienicznych i rozgrzewki aktorów, przez negocjacje w trakcie hardcore’owych scen, po sposób filmowania i ustawień kamery dla najlepszego efektu. Wszystko oglądamy oczami Belli, widzimy dokładnie to, co widzi ona. Bez cenzury i bez znieczulenia.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Bernard (Philippe Gasté) i Barbara (Anne Libert), nowoczesne i wyzwolone małżeństwo w trakcie rozwodu. Pan woli swój telewizor od Madame, która zabija nudę kochając się z pokojówką. Dowiadują się od notariusza, że ​​na któregoś z nich czeka wystawna „połowa spadku”, z współdziedzicem łupu, niejakim Jean-Pierrem (Pascale Arcia). Śledztwo szybko prowadzi dwójkę młodych ludzi do kręgów swingersów w Bois de Boulogne, gdzie poznają ich, przez Danę (Julia Tomas), byłą współlokatorkę Jean-Pierre'a i Maurice'a (Pierre Danny), przyjaznego hydraulika, który występuje jako machino na planach erotycznych filmów reklamowych...
16-letnia Dorothea (Anna Henkel-Grönemeyer), mieszczanka z dobrej rodziny z Hamburga, bawi się ze swoimi przyjaciółmi obu płci, naśladując produkcję filmów dla dorosłych. W końcu udawanie, że kręci się sceny seksu, nie daje jej wystarczającej satysfakcji, i jako uliczna profesjonalistka rozpoczyna ostry seks.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…