Filmy rozmowa telefoniczna, kobieca nagość od przodu, scena seksu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje rozmowa telefoniczna, kobieca nagość od przodu, scena seksu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Emilie (Lucie Zhang) zakochuje się w swoim współlokatorze Camille’u (Makita Samba). Ten podejmuje erotyczną grę, ale broni się przed uczuciami. Wszystko do czasu, gdy poznaje Norę (Noémie Merlant), która ma jednak obsesję na punkcie kogoś innego: Amber (Jehnny Beth), tajemniczej dziewczyny pracującej na seks-kamerce. Kolejne przyjęte z entuzjazmem w Cannes dzieło Jacquesa Audiarda, twórcy nagrodzonych Złotą Palmą "Imigrantów" i wyróżnionego Grand Prix "Proroka". Film jest ekranizacją komiksowego hitu – "Śmiechu i śmierci" Adriana Tomine’a, a jego współscenarzystką jest gwiazda francuskiego kina, Céline Sciamma. Akcja obrazu rozgrywa się pośród wieżowców i esplanad blokowiska, które jest paryskim Chinatown.
Na ulicach Paryża, Juste (Thimotée Robart) zbiera ostatnie wspomnienie ludzi, których tylko on może zobaczyć. Pomaga im w życiu pozagrobowym. Juste jest duchem. Ale pewnego dnia młoda kobieta, Agathe (Judith Chemla) go rozpoznaje. Znała go, kiedy żył. Teraz, jak będą mogli się kochać, aby wykorzystać tę drugą szansę?

Pleasure

6,2
6,3
Business or pleasure? – pyta Bellę Cherry urzędnik graniczny na lotnisku w Los Angeles. Urocza, ale nieco naiwna 19-latka przyjeżdża z rodzinnej Szwecji do Kalifornii, aby rozpocząć karierę gwiazdy porno. Czy istnieje pornografia tworzona z poszanowaniem kobiet? Bella nie jest ofiarą wyzysku ani handlu ludźmi, pochodzi z bogatego kraju, jest świadoma, sekspozytywna i pełna wiary, że może decydować o sobie i swoim ciele. Praca seksualna nie jest dla niej przymusem, ale wyborem, a kalifornijska branża porno wydaje się przestrzegać zasad mających chronić aktorki i aktorów przed nadużyciami. W miarę przekraczania kolejnych „kręgów piekła” jasne jednak staje się, że mimo wszelkich wysiłków przemysł pornograficzny pozostaje szarą strefą, a granica między przyzwoleniem a przymusem jest nieostra. Autentyczny i bezkompromisowy film obnaża to wszystko, co nie mieści się w kadrze filmu z YouPorna: od przygotowań higienicznych i rozgrzewki aktorów, przez negocjacje w trakcie hardcore’owych scen, po sposób filmowania i ustawień kamery dla najlepszego efektu. Wszystko oglądamy oczami Belli, widzimy dokładnie to, co widzi ona. Bez cenzury i bez znieczulenia.


Dzień Matki, rok 1924. W wiosenny dzień, Jane Fairchild, gosposia i sierota, jest sama. Jej pracodawcy, małżeństwo Niven wyjechali, dając Jane szansę na spotkanie z kochankiem mieszkającym w pobliskiej posiadłości. Pomimo zaręczyn z przyjaciółką z dzieciństwa, romans Jane i Paula trwa od dawna. Nieprzewidziany splot zdarzeń sprawia jednak, iż życie Jane odmieni się na zawsze.
W tym thrillerze szpiegowskim Jennifer Lawrence wciela się w postać Dominiki, byłej baletnicy zmuszonej do odbycia specjalnego szkolenia w ramach programu rządowego, który rzuca ją na głębokie wody zdradzieckiego świata szpiegowskiego. Z czasem staje się zabójczą agentką, ale desperacko pragnie wydostać się z gry, w którą została uwikłana. Czerwona Jaskółka to „zawiłości i zwroty akcji aż do szokującego zakończenia” (Dish Nation-Fox TV), którego się nie spodziewasz.
Minister obrony narodowej David Brice (Hackman) morduje swoją kochankę. Aby zapobiec skandalowi, lojalny pomocnik Brice'a (Will Patton) proponuje doskonała przykrywkę: wymyśla gorszego zabójcę - radzieckiego szpiega - a nastepnie zleca jego odnalezienie kapitanowi marynarki wojennej Tomowi Farrellowi (Costner). Jednak, jak to w życiu bywa, Farrell ma także silne powiązania z ofiarą... I teraz wszystkie ślady prowadzą prosto do niego! W desperackim wyścigu z czasem, polowanie Farrella na mordercę to nie tylko kwestia bezpieczeństwa narodowego, ale także problem ratowania własnej skóry. [opis dystrybutora]
Bernard (Philippe Gasté) i Barbara (Anne Libert), nowoczesne i wyzwolone małżeństwo w trakcie rozwodu. Pan woli swój telewizor od Madame, która zabija nudę kochając się z pokojówką. Dowiadują się od notariusza, że ​​na któregoś z nich czeka wystawna „połowa spadku”, z współdziedzicem łupu, niejakim Jean-Pierrem (Pascale Arcia). Śledztwo szybko prowadzi dwójkę młodych ludzi do kręgów swingersów w Bois de Boulogne, gdzie poznają ich, przez Danę (Julia Tomas), byłą współlokatorkę Jean-Pierre'a i Maurice'a (Pierre Danny), przyjaznego hydraulika, który występuje jako machino na planach erotycznych filmów reklamowych...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…