Filmy męska nagość od przodu, pistolet

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od przodu, pistolet. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Victoria

6,5
Młoda hiszpańska studentka Victoria (Laia Costa) spotyka przed klubem nocnym w Berlinie czterech młodych mężczyzn, w tych jej przyjaciela Sonne (Frederick Lau). Dla nich ta noc dopiero się zaczyna. W celu uregulowania długu z gangsterami muszą dokonać skoku. Zmuszeni są "zatrudnić" Victorię jako kierowcę. Dla niej, z początku ekscytująca przygoda, szybko rozwija się w koszmar.
Bagdad. Plac zabaw dla bogatych nikczemników, gdzie rządzą korupcja, rozpasanie, okrucieństwo, szantaż. To świat Udaja Husseina, najstarszego syna Saddama. Zdeprawowany rozpustnik, człowiek bez zasad i przyzwoitości nie ma w tym mieście żadnych ograniczeń. Pewnego dnia do pałacu dyktatora zostaje wezwany porucznik Latif Yahia (Dominic Cooper). Dostaje ultimatum – będzie grał rolę sobowtóra Udaja albo jego rodzina zginie. Latif uczy się mówić, wyglądać i chodzić jak on, poznaje tajemnice domu Husseinów. Żyje życiem młodego hulaki, w którym nie ma ograniczeń finansowych, są za to nieustające imprezy, szybkie samochody i zmieniające się jak rękawiczki kobiety.
Już od dwóch lat, Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms) i Doug (Justin Bartha) prowadzą ustatkowane życie rodzinne, a pamiątkowe tatuaże zostały laserowo usunięte. Jednak ich kumpel, Alan (Zach Galifianakis) nie potrafi dojść do siebie po śmierci ojca i zdaje sobie sprawę z tego, że sam sobie z tym nie poradzi. A kto może go pocieszyć jak nie najlepsi przyjaciele? Tym razem nic złego nie może się wydarzyć, przecież to nie ślub, ani nawet wieczór kawalerski... Niestety, przez Chowa (Ken Jeong) kolejny raz popadają w kłopoty...


Komediodramat The Disaster Artist oparty jest na bestsellerze Grega Sestero opisującym proces powstawania kultowego „najgorszego filmu na świecie” Tommy’ego Wiseau The Room. Ta niesamowita i przezabawna historia udowadnia, że legendą można zostać z różnych powodów. Nawet nie mając pojęcia o tym, co się robi, można zajść bardzo daleko.

Bacurau

6,6
8,0
Reżyser wraz ze swoim długoletnim współpracownikiem Juliano Dornellesem nakręcił miszmasz kina gatunkowego, będący inteligentną metaforą współczesnej Brazylii (czy na pewno tylko jej?) pogrążonej w polityczno-społecznym kryzysie. To przedziwna opowieść o odchodzeniu i umieraniu światów – tych najmniejszych lokalnych społeczności. Tytułowe, fikcyjne Bacurau dosłownie znika z mapy po śmierci swojej sędziwej przywódczyni Carmelity. Ale twórcy nie skupiają się na wyjaśnieniu tego dziwnego zjawiska, lecz zajmują kreowaniem niezwykłej atmosfery i piętrzeniem fabularnych szaleństw.

Anioł

6,5
7,3
Wibrujące rock-n-rollem Buenos Aires, lata 70. 17-letni Carlito o twarzy anioła przemierza ulice, jakby należały do niego. Od najmłodszych lat wykorzystuje wszelkie okazje by kraść. To fascynacja, której nie chce się oprzeć. Kiedy spotyka charyzmatycznego przestępcę Ramona, do głosu dochodzi ciemna strona jego natury. Za niewinnym wyglądem Carlita kryje się brutalna dusza. Film luźno oparty na życiu seryjnego mordercy Carlosa Robledo Pucha zwanego „Aniołem śmierci”.
Paryż 1887. W tym czasie w obronie honoru używano jedynie pojedynku. Clément Lacaze (Roschdy Zem), charyzmatyczny mistrz szermierki, zostaje wciągnięty w spiralę niszczycielskiej przemocy. Spotyka Marie-Rose Astié (Doria Tillier), feministkę wyprzedzającą swoje czasy i postanawia nauczyć ją złożonej sztuki pojedynków. Zmierzą się z prowokacjami i połączą siły, aby bronić swojego honoru.
Jimmy Callahan (Kevin Hart) był już ortodoksyjnym Żydem, mężczyzną z wyższych sfer i szanowanym biznesmenem. Zawsze podczas uroczystości ślubnych. Przede wszystkim jednak jest prawdziwym przyjacielem. Wszystkich, którzy mu za to zapłacą. Prowadzi nawet firmę, która świadczy takie usługi. Trafiają do niego największe społeczne wyrzutki, ale i niemający czasu na przyjaźń bogacze. Trafia do niego także Doug Harris (Josh Gad), który jest zakochany, radosny i szczęśliwy. Ma u boku wymarzoną narzeczoną (Kaley Cuoco-Sweeting) i problem, a właściwie siedem problemów. Za dwa tygodnie ślub, a on nie ma drużby, a potrzebuje ich siedmiu. Odmówili mu wszyscy. O pomoc zwraca się do Callahana. Ale za kupionych przyjaciół płaci się podwójnie. Nie było dotąd w kinie większych nieudaczników, pomyleńców i… prawdziwych przyjaciół. Szykuje się naprawdę nieprzewidywalne wesele!
Rok 1913, Meksyk. Rodzinna szajka planuje skok na Bank Narodowy w Mesa Verde. Juan Miranda, przywódca grupy, nawiązuje współpracę z Johnem Mallorym, pirotechnikiem działającym na rzecz rewolucji irlandzkiej. Gdy bank zostaje przez nich zdobyty, okazuje się, że nie jest pełen gotówki, lecz meksykańskich rewolucjonistów.
Léos Carax na własnej skórze zweryfikował prawdziwość powiedzenia o rodzącym się w bólach sukcesie. Realizacja Kochanków z Pont-Neuf przeciągnęła się do trzech lat, pochłonęła 28 milionów dolarów i doprowadziła do rozpadu związku reżysera z Juliette Binoche. Na domiar złego film poniósł także komercyjną klęskę. Jednak z perspektywy czasu Kochankowie z Pont-Neuf wydają się najbardziej spełnionym artystycznie dziełem Caraxa. Historia skomplikowanej relacji łączącej bezdomnego cyrkowca i ślepnącą malarkę wypełnia melodramatyczny schemat zaskakującą energią. Gwałtowna opowieść o uczuciu rozpiętym między ekstazą a depresją ostatecznie brnie w stronę rzadko spotykanego u Caraxa optymizmu. W słynnym finale tonący w Sekwanie bohaterowie zostają wciągnięci na pokład barki rodem z klasycznej Atalanty. Wymowna scena nie pozostawia wątpliwości: wirtuozeria Caraxa dorównała klasie samego Jeana Vigo.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…