Filmy męska nagość od przodu, męski nagi tors

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od przodu, męski nagi tors. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia więźnia Hansa, który w trakcie pobytu więzieniu poznaje Viktora; wkrótce zaczyna go z nim łączyć uczucie.
Lukas (Jonas Smulders) i Alexander (Niels Gomperts) są braćmi, którzy różnią się bardzo od siebie. Łączy ich jednak bardzo silna więź. Pierwszy jest nieśmiały i całkowicie wpatrzony w swojego charyzmatycznego brata. Kiedy Alexander niespodziewanie decyduje się udać się do Francji, młodszy bez wahania rusza z nim. Podróż na południe sprawia, że bracia stają się sobie bliżsi. Jednak podczas jednego z noclegów we francuskiej wiosce, ogromne różnice między nimi zostają obnażone. Staje się jasne, że Lukas musi zacząć szukać swojej tożsamości.
Quebec, lata 60. XIX wieku. Elisabeth (Geneviève Bujold), mądra i szanowana kobieta, czuwa przy łóżku chorego Jérôme'a (Marcel Cuvelier), swojego drugiego męża. Wspomina swoją młodość, małżeństwo z pierwszym mężem Antoinem (Philippe Léotard) , życie w odległej Kamourasce. Ich miłość zanika przy jego chorobie psychicznej i okrucieństwach. Teraz zakochuje się w lekarzu Georgesie Nelsonie (Richard Jordan) i próbuje pozbyć się męża.


Grupa hiszpańskich studentów podczas wakacji spotyka się codziennie w madryckiej piwiarni Kronen. Jednym z nich jest Carlos, lubiący prowokować innych, czym imponuje Robertowi, który z natury jest nieśmiały i zamknięty w sobie. Barman Manolo, który dostarcza zaufanym klientom piwiarni narkotyki. Do kompanii należy także dziewczyna Carlosa, prostolinijna i bezpośrednia Amalia. Jest jeszcze Silvia i Miguel, którzy tworzą zgraną parę oraz diabetyk Pedro. Spędzają razem czas wieczorami w piwiarni oraz na ulicznych wyścigach samochodowych i dyskotekach.
Cristovam (Antonio Pitanga), pochodzący z brazylijskiego zaplecza, pracuje w mleczarni w zamożnym regionie Brazylii, byłej kolonii austriackiej. Czuje się tam samotny, naznaczony różnicami kulturowymi i etnicznymi. Pewnego dnia odkrywa opuszczony dom pełen przedmiotów przypominających mu o jego pochodzeniu. Stopniowo przejmuje w posiadanie dom. Co ciekawe, przedmioty pojawiają się tam bez wyjaśnienia, jakby to miejsce było „żywe”.
Młody prokurator Dumitru „Mitică” Costa (Razvan Vasilescu) zostaje wysłany do górniczego miasta w celu zbadania przestępstwa w kopalni. Władze kopalni utrudniają dochodzenie, obawiając się, że publiczne oburzenie może zagrozić jedynemu źródłu dochodu doliny, górnictwu. Prokurator osiedla się w mieście, odwiedza kopalnię i nawiązuje znajomość z młodą topografką Aliną (Cecilia Bârbora). Po podążaniu za fałszywym tropem, który doprowadził do ustanowienia powiązania morderstwa za granicą, Mitica zdaje sobie sprawę, że zabójca mieszka w kopalni i tu zabija ofiary. Aby wydostać go z tunelu, zatrzymuje wentylację, uszczelnia wszystkie wejścia i czeka na niego przy wyjściu z kopalni z grupą uzbrojonych ludzi.
W 1981 r. RPA rozpoczęła operację militarną na granicy z Angolą, aby bronić się przed rozprzestrzenianiem komunizmu oraz zachować panującą politykę apartheidu. Wszyscy biali chłopcy po ukończeniu szesnastego roku życia zostali wysłani na dwuletnią służbę wojskową, która miała nauczyć ich nienawiści do komunizmu, gejów i Afrykanów. Wśród nich znalazł się Nicholas, który w trakcie służby zaczyna odkrywać swoją tożsamość seksualną, tak sprzeczną z obowiązującymi normami. Nieśpieszny i subtelny w pewnych momentach film Olivera Hermanusa pokazuje nam dramat konfliktu zbrojnego, represje na gejach w czasach apartheidu, ale i próbę zachowania własnego ja nawet w najgorszych warunkach.
Siggi, dziesięcioletni bohater filmu Deutschstunde, jest synem nazistowskiego policjanta. Wraz z rodzicami mieszka w małej nadmorskiej wiosce, do której wieści o wydarzeniach ze świata zewnętrznego docierają poprzez rozporządzenia, jakie otrzymuje ojciec chłopca. Dotyczą one jednak przede wszystkim zamieszkałego w tej samej miejscowości malarza Maxa Nansena i sztuki, którą uprawia. Ekspresjonistyczne obrazy nie wpisują się ani w pożądaną przez władzę formę, ani tematykę. Chociaż policjant i artysta w młodości byli przyjaciółmi, a ten ostatni jest nawet ojcem chrzestnym Siggiego, wypełnienie rozkazu i obowiązek wobec obowiązującego prawa jest dla Jensa Jepsena, jedynego przedstawiciela władzy w tym miejscu, powinnością wobec której nie może się uchylić. Nie może więc zaakceptować, że Max uprawia „zdegenerowaną sztukę” mimo wydanego mu zakazu. Siggi zostaje wplatany przez ojca w jego prywatną i służbową walkę z malarzem, choć chłopak wyraźnie sympatyzuje z dawnym przyjacielem domu i zamiast na niego donosić, postanawia pomóc artyście.

Gorączka

0,0
Na swój sposób jest to dreszczowiec: rodzina Pietrowów ma bowiem grypę, a przez nią gorączkę, kaszel i dreszcze. Fale zimna i gorąca, które na przemian wstrząsają ekranem, nieuchronnie podwyższą także temperaturę na widowni. Film Kiryła Serebrennikowa ścina bowiem z nóg, pozbawia odporności na zrywającą ze schematami narrację i wywołuje majaki. Ale to tylko pozornie jedna wielka maligna: autorskie działo Rosjanina (Lato, 18. NH) ma przemyślaną konstrukcję, a trzy różne palety kolorystyczne nie pozwalają nam zgubić się w plątaninie wątków i planów czasowych. Historia zaczyna się w miejskim autobusie, w którym wyraźnie nieswój Pietrow-ojciec ma napad kaszlu. Następnie zaczyna się prawdziwa jazda bez trzymanki: przez podejrzane spelunki, szkolne sale gimnastyczne, pieczary artystów, miejskie biblioteki, wnętrza karawanów, uliczne egzekucje. Deliryczny trip jest w gruncie rzeczy podróżą przez fantazje, sny, wspomnienia i tajemnice, opowieścią o byciu blisko i daleko w rodzinie. Zrealizowana na podstawie nagradzanej powieści Aleksieja Salnikowa Gorączka to kawał kinowej poezji stawiającej opór brutalnej rzeczywistości, oszałamiająca miejska baśń i najbardziej zaraźliwy film roku.

Challengers

6,9
7,5
Bohaterką jest Tashi Duncan, która jako złote dziecko tenisa została bezkompromisową trenerką...na korcie i poza nim. Jej mąż (Mike Faist) jest mistrzem, który przeżywa zawodowy kryzys. Tashi postanawia przywrócić mu dawną chwałę, ale oboje czeka niespodzianka, kiedy przeciwnikiem okazuje się inny przebrzmiały czempion Patrick (Josh O’Connor) - jego były najlepszy przyjaciel i dawny chłopak Tashi. Kiedy przeszłość zderza się z teraźniejszością, a napięcie sięga zenitu, Tashi musi zadać sobie pytanie, jaka będzie cena tej wygranej?
Słowa kluczowe

Proszę czekać…