Filmy pocałunek, wymiociny, męska nagość od przodu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pocałunek, wymiociny, męska nagość od przodu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Brud

6,7
7,0
Detektyw Bruce Robertson wie, że jest najlepszym kandydatem do awansu. Niestety, na jego drodze stają kompletni idioci - jego koledzy z pracy. W mieście dochodzi do morderstwa, a szef wymaga natychmiastowych wyników. Na szczęście, dla Bruce'a to łatwizna. Śmiało kroczy w kierunku upragnionego stanowiska i odzyskania żony, wywracając swoje życie do góry nogami i zachowując pozory kontroli. Czy rzeczywiście wszystko układa się tak świetnie? Czy to tylko jego szalona halucynacja podsycana alkoholem, narkotykami i dzikim seksem?
Kroniki czterech lat z życia Julie (Renate Reinsve), która płynie po niespokojnych wodach swojego życia miłosnego i stara się znaleźć swoją ścieżkę kariery, prowadząc ją do realistycznego spojrzenia na to, kim naprawdę jest. Julie, niedługo skończy 30 lat. Kiedy wydaje jej się, że odnalazła trochę stabilności u 45-letniego Aksela (Anders Danielsen Lie), poznaje młodego i przystojnego Eivinda (Herbert Nordrum).

Klip

5,4
Noce spędzane na imprezach i dni przesypiane w szkole wypełniają życie szesnastoletniej Jasny. Dziewczyna w domu tworzy wokół siebie mur; zamiast relacji z bliskimi wybiera ciężkie narkotyki, alkohol i seks w każdej formie. Maja Miloš portretuje pierwsze powojenne pokolenie w Serbii. Dla snujących się bez celu po odpychającym krajobrazie nastolatków szprycowanie się dragami i zwierzęca kopulacja wydają się jedynymi dostępnymi rozrywkami. Wszystkie "przyjemności życia" są przez młodych filmowane komórkami, a następnie udostępniane na portalach społecznościowych.


Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Pigalle. Kabarety, kluby nocne, sklepy, sex shopy, transwestyci, striptizerki... Pigalle. Handel wszelkiego rodzaju. Zasady są kruche. Gangsterzy organizują się, by kontrolować rynek narkotyków. Véra (Véra Briole) pokazuje swoje młode ciało w peep-show. Mieszka z małym handlarzem zwanym Jésus le Gitan (Patrick Chauvel). Fifi (Francis Renaud), kieszonkowiec o niespokojnych pragnieniach, pała namiętną miłością do Divine (Blanca Li), przebraną za Wielkie Serce. Divine ginie na ulicy, ofiara rywalizacji. Opozycja wykorzystuje Vérę jako przynętę, by uznać Fifi jako zabójcę. Odtąd Pigalle staje się krainą, w której giną klany, panuje zemsta i namiętności...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…