Filmy seks, ciąża, relacja matka-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, ciąża, relacja matka-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Siostry Manny (Scarlett Johansson) i Lo (Aleksa Palladino), porzucone przez matkę, trafiają do rodzin zastępczych. Jednak po jakimś czasie uciekają od nowych opiekunów i ruszają przed siebie, żyjąc z dnia na dzień, kradnąc aby przeżyć. Na domiar złego okazuje się, że szesnastoletnia Lo jest w ciąży, więc siostry zaszywają się w pustym domku letniskowym, zastanawiając się, kto może im pomóc przy porodzie, bo nie mają na ten temat bladego pojęcia...
II wojna światowa zakończyła się niedawno. Marco (Nino Manfredi) i Paola (Leslie Caron), architekci, są pełni ideałów odnowy dla społeczeństwa. Żenią się. Dzieci zaczyna przybywać. Już czwórka. Pojawiają się problemy związane z ich wykształceniem, a czas płynie.
Jest rok 1968. We Francji rozpoczyna się rewolucja kulturowa. Catherine, Yves i Hervé są studentami i kochankami. Powstanie paryskich studentów w maju wywraca ich życie do góry nogami. Przepełnieni poczuciem utopijnej wspólnoty, przenoszą się na opuszczoną farmę na wsi. Jednak lata wolnej miłości nie trwają długo, ponieważ ich ambicje i dążenie do osobistego spełnienia prowadzą do wyborów, które ich podzielą. Pokolenie ich dzieci to kolejna fala rewolucjonistów, którzy widzą świat zupełnie inaczej, niż ich rodzice. Na tle wydarzeń politycznych i historycznych, które na zawsze zmieniły nasz świat, budowane i zrywane są relacje, przyjaźnie i wielkie miłości.


Akcja filmu dzieje się w roku 1985 w Nowym Jorku. Światem zawładnął chaos i strach. Działalność niegdyś ogarniętych sławą superbohaterów została zawieszona. Większość z ich nich przeszła na emeryturę, część działa na własną rękę i tylko nieliczni współpracują z rządem. Rorschach (Jackie Earle Haley) próbuję rozwikłać zagadkę śmierci Edwarda Blake'a (Jeffrey Dean Morgan), działającego wcześniej pod pseudonimem Komediant. Podejrzewa, że morderca poluje na dawnych bohaterów...
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Film, nagrodzony Oscarem przez Amerykańska Akademię, który powstał w oparciu o słynną powieść Güntera Grassa pod tym samym tytułem, portretuje mieszkańców Gdańska – Polaków, Niemców i Kaszubów – na tle historycznych wydarzeń pomiędzy rokiem 1924 i końcem II wojny światowej. Bacznym obserwatorem owych zdarzeń jest Oskar Matzerath, nad wiek rozwinięty chłopiec, którego świat dorosłych napawa sceptycyzmem i niechęcią. Nie chcąc stać się jego częścią, w dniu trzecich urodzin postanawia, że nie będzie dalej rosnąć. Z okazji urodzin rodzice kupują mu blaszany bębenek, który odtąd będzie jego nieodłącznym towarzyszem. Głośnym bębnieniem i przenikliwym wrzaskiem chłopiec potrafi kruszyć szkło, tym samym protestując przeciwko braku zainteresowania i kłamstwom dorosłych.
Scarlett O'Hara jest kapryśną córką właściciela posiadłości w Georgii i zakochuje się w Ashleyu Wilkes. On jednak zaręcza się z inną kobietą.
Historia trzech przyjaciół, którzy decydują się na założenie fabryki włókienniczej.
Niewielka ziemska posiadłość gdzieś na Nizinie Padańskiej, stary zagracony dom, a w nim niezwykła rodzina: ślepa matka i jej czworo dzieci - córka (Giulia) oraz trzech synów, z których jeden (Leone) jest upośledzony umysłowo, drugi (Alessandro) cierpi na epilepsję i tylko najstarszy (Augusto) jest dostatecznie normalny i przedsiębiorczy, żeby utrzymać całą rodzinę, prowadząc interesy w pobliskim miasteczku. Pod pozorami normalnego rodzinnego życia (rytuał wspólnych posiłków poprzedzonych modlitwą, wyprawy na cmentarz, gdzie znajduje się grób ojca) kłębią się wrogie instynkty, podłość i nienawiść, wybuchając od czasu do czasu gwałtownymi scenami. Ich prawdziwy sens nie dochodzi tylko do świadomości matki, potulnej bardziej z głupoty, niż dobroci. W głowie Alessandra rodzi się zbrodniczy plan "uzdrowienia" rodziny przez wyeliminowanie tych jej członków, którzy są jedynie ciężarem.

Big Love

5,6
Emilka (w tej roli świetna Aleksandra Hamkało) poznaje w klubie starszego od siebie Maćka (Antoni Pawlicki). Chłopak wprowadza wychowaną jedynie przez matkę dziewczynę w zupełnie nowy dla niej świat: pełen namiętności, buntu i niepokoju. Dziewczyna zamieszkuje z nim i choć początkowo wszystko wydaje się idealne, stopniowo Emilka odkrywa samą siebie kosztem oddalenia się od Maćka. Bohaterka zaczyna realizować swoją największą pasję – zostaje piosenkarką, co jeszcze bardziej odbija się na jej związku. Między parą rozpoczyna się toksyczna, podszyta chorobliwą pasją i zazdrością gra.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…