Filmy zwłoki, morderstwo, na podstawie książki

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zwłoki, morderstwo, na podstawie książki. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Syriana

6,6
Jeden z roponośnych krajów, któremu przewodzi postępowy i reformatorski książę Naser, zrywa dotychczasową współpracę z amerykańskim koncernem Connex, decydując się na podpisanie lukratywnego kontraktu z firmą z Chin. Dla amerykańskiej korporacji ta decyzja oznacza mniejsze wpływy, spółka postanawia przejąć konkurencyjne przedsiębiorstwo Killen, które weszło w posiadanie praw do eksploatacji bogatych złóż ropy w Kazachstanie. Fuzja wzbudza jednak zainteresowanie Departamentu Sprawiedliwości, który podejrzewając korupcję zleca przeprowadzenie kontroli firmie prawniczej z Waszyngtonu. Te decyzje stają się początkiem szeregu wydarzeń, w których dużą rolę odegrają oficer CIA Bob Barnes, adwokat Bennett Holiday, analityk branży energetycznej Bryan Woodman, szef firmy Killen - Jimmy Pope oraz ubodzy emigranci pracujący na polach naftowych.
Akcja opowieści dzieje się zimą 1945 roku w czasie walki o wyspę Iwo Jima. Głównym bohaterem jest młody marines, James Bradley, który, po zwycięskiej bitwie, razem z pięcioma innymi żołnierzami zatknął amerykańską flagę na górze Suribachi.


Trzymającą w napięciu opowieść o zdradzie i zemście, rozgrywającą się w brutalnej scenerii czternastowiecznej Francji. Ta oparta na autentycznych wydarzeniach historyczna epopeja obala przekonania na temat ostatniego pojedynku sądowego pomiędzy Jeanem de Carrouges i Jacquesem Le Gris – dwoma przyjaciółmi, którzy stali się zaciekłymi rywalami.
Akcja "Świata bez końca" zaczyna się 200 lat po wydarzeniach z "Filarów Ziemi", w roku 1327. Na tle barwnej panoramy średniowiecza, w okresie wielkich przemian i dziesiątkującej społeczeństwo zarazy, toczy się epicka opowieść o walce o władzę, pieniądze i wpływy. O tajemnicach i zbrodniach, o nauce burzącej fundamenty wiary. Historia, w której ludzkie emocje - miłość, nienawiść, pragnienie zemsty - odgrywają wiodącą rolę.

Zodiak

7,3
W San Francisco następuje seria niewyjaśnionych zabójstw. Zodiac przesyła policji listy w których przyznaje się do popełnienia 37 morderstw, część popełnionych zbrodni szczegółowo opisuje. Listy trafiają również do redakcji "San Francisco Chronicle" i do adwokat Melvin Belli. Tożsamość mordercy nigdy nie została odkryta, cała sprawa pozostaje do dziś wielką zagadką.

Camelot

6,2
Wraz ze śmiercią króla Uthera (Sebastian Koch) Brytanii zaczyna zagrażać widmo chaosu. Potężny czarodziej Merlin (Joseph Fiennes) widzi przyszłość królestwa w mrocznych barwach. Chcąc zapobiec kryzysowi przekazuje władzę impulsywnemu i szlachetnemu młodzieńcowi o imieniu Artur (Jamie Campbell Bower). Nikt o nim wcześniej nie słyszał, jednak okazuje się, że jest on prawowitym następcą tronu, synem zmarłego króla Uthera. Na to nie może pozwolić ambitna i bezwzględna przyrodnia siostra Artura, Morgan (Eva Green). Wykorzysta ona wszelkie możliwe siły - naturalne i ponadnaturalne - aby obalić młodego władcę. Przed Arturem czas próby.
Sally Perel, żydowski chłopak uciekając przed hitlerowcami, trafia do organizacji komsomolskiej w Grodnie, gdzie wciela się w żarliwego wyznawcę ideologii komunistycznej. Los sprawia, że wpada w ręce wyznawców ideologii wyższych ras... i okazuje się dla nich najczystszym egzemplarzem aryjczyka, godnym szlifowania swych umiejętności w kuźni kadr faszystowskiego państwa.

D-Tox

5,9
Agent FBI Jake Malloy jest świadkiem brutalnego morderstwa. Doznaje poważnego załamania psychicznego i zostaje wysłany do specjalnej kliniki terapeutycznej dla oficerów policji. Tam, pozbawiony odznaki i broni, ma powoli dojść do siebie i stawić czoło własnej przeszłości. Tymczasem na dworze rozpętuje się burza śnieżna, odcinając klinikę od reszty świata. Pacjenci zaczynają ginąć w tajemniczych okolicznościach, a klinika zamienia się w więzienie, z którego nie ma wyjścia. Mordercą może być każdy. Ofiarą też...
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…