Filmy kobieca nagość, siedemnasty wiek

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kobieca nagość, siedemnasty wiek. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Młody król Ludwik XIV, postanawia zmienić stary pałacyk myśliwski w najwspanialszy pałac na świecie.
Nowa Anglia, rok 1630: William i Katherine prowadzą bogobojne życie wraz z piątką swych dzieci, osiedlając się na skraju nieprzebytej dziczy. Kiedy ich nowonarodzony syn znika w tajemniczych okolicznościach a plony niszczeją, członkowie rodziny zaczynają zwracać się przeciwko sobie. „The Witch” to mrożący krew w żyłach portret rodziny w okowach własnych lęków i obaw, zdanej na łaskę nieuchronnego Zła.
Sidonie Laborde (Léa Seydoux) pracuje jako służąca i z poświęceniem służy kapryśnej królowej Marii Antoninie (Diane Kruger). Zamieszki w Paryżu zwiastują wybuch rewolucji.


Szwecja, rok 1632. Po śmierci Gustawa Adolfa na polu bitwy, Krystyna Wazówna (Malin Buska) jako sześciolatka, zostaje następczynią swego ojca. Dorasta na konserwatywnym dworze luterańskim. Odrzucona przez matkę, zdominowana przez mężczyzn, od dziecka przedkłada naukę władania szpadą nad kobiece rozrywki. Wstępując na tron w wieku lat osiemnastu, obiecuje podtrzymać tradycję i poślubić ciotecznego brata, syna przyrodniej siostry Gustawa Adolfa, Karola Gustawa. Nie wywiązuje się jednak z obietnicy, odmawia również licznym adoratorom. Spiskujące otoczenie widzi w hrabinie Ebbie (Sarah Gadon), którą Krystyna wydaje się być zainteresowana, klucz do kontrolowania ekscentrycznej królowej. Spiskowcy nie doceniają jednak przenikliwego umysłu władczyni, rozmiłowanej zarówno w podwładnej, jak i w kartezjańskiej idei "wolnej woli".

Benedetta

6,4
7,2
Koniec XVII wieku to czas, gdy ludność w Europie dziesiątkowana była przez szalejącą epidemię. Zamożna rodzina młodej Benedetty Carlini, ujawniającej niespotykane talenty od najwcześniejszych lat, postanawia zawierzyć córkę Bogu. Trafia ona pod skrzydła siostry przeoryszy jednego z toskańskich klasztorów. Dziewczynka szybko wywołuje w nowym miejscu poruszenie, gdy podczas modlitwy w niewytłumaczalny sposób upada na nią figura Matki Boskiej. Po osiemnastu latach rola Benedetty (Virginie Efira) w klasztorze jest już zupełnie inna. Kobieta, regularnie nawiedzana przez mistyczne wizje, zaczyna być świadoma swojej siły i wpływu, jaki ma na otoczenie. Jednocześnie rywalizuje o władzę ze swoją przełożoną (Charlotte Rampling) i wdaje się w zakazany, płomienny romans. Obiektem westchnień bohaterki jest pochodząca z nizin społecznych Bartolomea (Daphné Patakia), która w klasztorze znalazła bezpieczną przystań. Rosnące wpływy Benedetty przysparzają jej również wrogów, i to na samych szczytach religijnej hierarchii.

Vatel

7,0
Akcja rozgrywa się w kwietniu 1671 roku na dworze księcia Conté. Książę szykuje się na przyjazd króla Ludwika XIV i jego wersalskiego dworu na zamek w Chantilly. Wiele sobie po tej wizycie obiecuje. Jednak ma tylko trzy dni, by olśnić króla i zdobyć jego przychylność. Osoba oddelegowaną do urządzenia przyjęcia jest Francois Vatel.
Akcja rozgrywa się w 1692 w purytańskim miasteczku Salem (Massachusetts). Grupa młodych dziewcząt gromadzi się nocą w lesie i podczas tańca wpadają w głęboki trans. Wielebny Hale oskarża je o kontakty z diabłem i czary. Gdy dwójka dziewcząt zapada w dziwny sen, w Salem wybucha histeria. Za sprawą przybyłego do miasteczka sędziego Danforha, rozpoczyna się prawdziwe, krwawe "polowanie na czarownice".
Statek, którym płynie Robinson Crusoe, rozbija się z dala od cywilizowanego świata. Jedyny ocalały rozbitek dociera do wyspy, która mimo, że na stałe nie jest zamieszkana, wydaje się być rajem. Z pozoru spokojne życie Robinsona polegające teraz w głównej mierze na oczekiwaniu na ratunek zostaje jednak przerwane przez wizytę dzikiego plemienia, przybywającego na wyspę w celu rytualnego złożenia ofiar.
Londyn, lata 60. XVII wieku. Ned Kynaston (Billy Crudup) jest najjaśniej błyszczącą gwiazdą scen teatralnych. Kobietom nie wolno występować na scenie, a Ned dzięki swej nieprzeciętnej urodzie i talentowi odnosi spektakularne sukcesy, odtwarzając właśnie role kobiece. Wszelką pomocą służy mu lojalna i pełna podziwu garderobiana Maria (Claire Danes). Ale nagle świat Neda zostaje wywrócony do góry nogami. Król Karol II (Rupert Everett) pod wpływem nowej pięknej kochanki zmienia prawo. Na scenie mogą pojawiać się i aktorzy i aktorki. Uwielbiany i oklaskiwany Ned z dnia na dzień staje się nikim. Ale pomoc nadchodzi z najmniej spodziewanej strony.
Podczas jednego z wystawnych bali, Pan Neville - młody rysownik, zgadza się podpisać kontrakt z Panią Herbert na namalowanie posiadłości jej męża. Ma na to dwanaście dni, ponieważ w tym czasie, pan domu wyjeżdża do Southampton. Wszystko wydaje się układać znakomicie, do momentu, gdy córka Pani Herbert, Pani Talmann, zasugeruje Panu Neville'owi, że jest jedynym świadkiem zabójstwa Pana Herberta.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…