Filmy ślub, relacja siostra-siostra, kobieca nagość

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje ślub, relacja siostra-siostra, kobieca nagość. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kierując się "kodeksem weselnych podrywaczy" John Beckwith i Jeremy Grey są w stanie wkręcić się na każde wesele i zdobyć serce każdej druhny. Jednak na największej imprezie weselnej roku John łamie zasady i zakochuje się w córce Sekretarza Skarbu USA. Konsekwencje okażą się zbyt zwariowane nawet dla tak zawodowych imprezowiczów!
Po liceum zostały już tylko wspomnienia - teraz Jim i Michelle szykują się do ślubu. A to oznacza, że Stifler musi zorganizować epicki wieczór kawalerski.
Samantha nie tak wyobrażała sobie swoje szesnaste urodziny. W domu wszyscy zapomnieli o jej święcie z powodu zamieszania w związku ze ślubem starszej siostry. Dziewczyna na dodatek nieszczęśliwie zakochała się w najprzystojniejszym chłopaku w szkole, podczas gdy w niej zakochał się największy kujon i oferma. Jeśli dodać do tego jeszcze parę innych "nieszczęśliwych zbiegów okoliczności", szesnaste urodziny mogą okazać się najbardziej koszmarnym dniem w życiu.


Codzienne życie zwykłych ludzi – pracowników laboratorium w jednym z instytutów medycznych w Warszawie oraz ich rodzin. Losy i drogi życiowe głównych bohaterów przecinają się w coraz to nowych punktach, powstają różne nowe relacje. Na przemiany w życiu prywatnym głównych postaci niebagatelny wpływ mają coraz dynamiczniejsze przekształcenia związane z rokiem 1989.
Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
Dionizy Złotopolski (Henryk Machalica) mieszka w Złotopolicach wraz z synem Markiem (Kazimierz Kaczor), niezależnym senatorem, najczęściej zresztą przebywającym w Warszawie, i jego żoną Barbarą (Anna Nehrebecka), którzy mają dwóch dorosłych synów. Starszy Waldemar (Andrzej Nejman) jest gospodarzem i prowadzi gospodarstwo. Nie ma szczęścia w miłości i wciąż szuka kandydatki na żonę. Okazuje się, ze znalezienie partnerki, która zgodziłaby się wraz z nim zamieszkać na wsi jest trudne. Młodszy syn – Kacper Złotopolski (Andrzej Piaseczny) to czarna owca w rodzinie. Rzucił szkołę i postanowił rozpocząć karierę muzyka. Druga linia rodu – Gabrielowie mieszkają w Warszawie. Wywodzą się od bliźniaczej siostry Dionizego, Eleonory (Alina Janowska). Jej syn – Wiesław (Paweł Wawrzecki) jest komendantem posterunku policji na Dworcu Centralnym, a jego żona Marta (Ewa Ziętek) prowadzi luksusową kawiarnię. Mają razem syna – Tomka (Piotr Szwedes), który ku rozpaczy rodziców rzucił studia medyczne i rozpoczął karierę akwizytora – jego zdaniem w ten sposób najszybciej dorobi się dużych pieniędzy. Starszy syn Mirek (Radosław Elis) i jego żona Weronika (Agnieszka Sitek) oczekują narodzin pierwszego dziecka. Córka Wiesława z pierwszego małżeństwa, Agata (Paulina Młynarska), pracuje w agencji pośredniczącej w sprzedaży nieruchomości.
Film ukazuje walkę płci i relacje między elitą przemysłowych rejonów Midlands w Wielkiej Brytanii w 1920 roku. Gerald Crich i Rupert Berkin są najlepszymi przyjaciółmi, którzy zakochują się w parze sióstr: rzeźbiarce Gudrun i nauczycielce, Ursuli Brangwen. Rupert poślubia Urszulę, Gerald rozpoczyna romans z Gudrun, a cała czwórka wyrusza na miesiąc miodowy do Szwajcarii. Ale relacje zaczynają podążać w coraz to różniejszych kierunkach wraz z tym, jak reżyser bada charakter zaangażowania i miłości. Czy Rupert i Ursula nauczą się dawać więcej sobie nawzajem? Dlaczego bardziej zamknięty w sobie Gerald nie może znaleźć porozumienia z ambitną i wymagającą Gudrun?
Hiszpania XIX wiek. Dwaj bracia César i Román Bravo po nieudanym napadzie na bank muszą uciekać przed wymiarem sprawiedliwości. W końcu postanawiają wrócić do swojego rodzinnego miasteczka El Lobo, gdzie będą musieli stawić czoła miejscowemu właścicielowi ziemskiemu.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…