Filmy pies, tenis

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pies, tenis. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Dwaj przypadkowi pasażerowie pociągu jadącego z Waszyngtonu do Nowego Jorku, w ramach "dżentelmeńskiej" umowy decydują się na dokonanie dwóch morderstw - każdy z nich ma zabić człowieka wskazanego przez wspólnika zbrodni. W takim przypadku istnieje niewielka szansa odnalezienia winnego...
Royal Tenenbaum i jego żona Etheline wychowali trójkę dzieci, po czym się rozstali. Chas wcześnie zajął się handlem nieruchomościami, Margot za jedną ze swoich sztuk zdobyła prestiżowe stypendium, Richie był amerykańskim mistrzem juniorów w tenisie. Sukces nie przyniósł im jednak szczęścia i spełnienia. 20 lat później Tenenbaumowie stają w obliczu kryzysu: ojciec, nieoczekiwanie zjawia się w domu Etheline twierdząc, że jest śmiertelnie chory i nie zostało mu wiele czasu. Prosi ją, by zorganizowała rodzinne spotkanie, chce bowiem przed śmiercią pogodzić się z dziećmi. Czy Tenebaumom uda się przezwyciężyć dzielące ich różnice?
Film opowiada niecodzienną sytuację z życia fotografa Mody. Thomas nie mając lepszych perspektyw na spędzenie wolnego czasu wyrusza w miasto z celem zrobienia zdjęć. Po wywołaniu okazuje się że przypadkiem uchwycił scenę morderstwa.


Trzy przyjaciółki Alex, Jane i Suki mieszkają w małym, prowincjonalnym miasteczku Eastwick. Każda z nich marzy o idealnym facecie, który zrobiłby dla niej wszystko i spełnił jej najskrytcze marzenia. Do Eastwick wprowadza się nowy mieszkaniec, który zaprzyjaźnia się z dziewczynami. Od tego momentu ich życie zacznie się zmieniać.
Angielski profesor George - gej (Colin Firth) cierpi z powodu śmierci swojego partnera. Aby uczcić jego pamięć postanawia spędzić jeden dzień w Los Angeles w takim samym stylu, w jakim zrobiłby to zmarły ukochany.

Wimbledon

6,9
Peter Colt (Paul Bettany) nieuchronnie zbliża się do końca niezbyt ciekawej kariery tenisowej do czasu, gdy dostaje niezwykłą propozycję i zarazem ostatnią szansę - gra podczas prestiżowego turnieju w Wimbledonie. Natomiast Lizzie Bradbury (Kirsten Dunst) to gracz pierwszej ligi, całą duszą oddana zwycięstwu na korcie. Przypadkowe spotkanie wyzwala w obojgu niespodziewanie iskrę sympatii i nowe możliwości - Pete odzyskuje formę podczas pierwszego meczu, a Lizzie zrozumie, że w życiu liczą się nie tylko zwycięstwa turniejowe. Bohaterów czeka jeszcze niejedna przeszkoda: czy Pete zdoła utrzymać tempo? Czy Lizzie pogodzi ambicję tenisistki i nowe uczucia?
Po samobójstwie kochanka, Larita Filton decyduje się wyjechać z miasta aby zacząć nowe życie.
Sarah Huttinger (Jennifer Aniston) jest w kropce. Dopiero co przyjęła oświadczyny swojego chłopaka Jeffa (Mark Ruffalo), gdy o swych planach małżeńskich poinformowała ją jej młodsza siostra Annie (Mena Suvari). Dziewczyna, w przeciwieństwie do Sary, nie zastanawia się nad słusznością decyzji i przystępuje do zorganizowania ślubu i wesela. Dla starszej siostry oznacza to konieczność spotkania się z rodziną, w której nigdy nie czuła się zbyt dobrze. Cieszy ją jednak możliwość spotkania z babką Katharine (Shirley MacLaine) - jedyną osobą z rodziny, w której towarzystwie młoda kobieta czuje się swobodnie. Podczas jednej z rozmów babcia wspomina, że Sarah nie jest pierwszą osobą w ich rodzinie obawiającą się małżeństwa. 30 lat wcześniej jej matka uciekła sprzed ołtarza w towarzystwie pewnego młodzieńca. Niedługo po tym zdarzeniu, w księgarniach pojawiła się powieść Charlesa Webba Absolwent. Sarah zaczyna podejrzewać, że losy jej rodziny mogły zainspirować Charlesa Webba do napisania książki. Wyrusza w podróż do San Francisco by spotkać się z Beau Burroughsem (Kevin Costner) - dawnym kolegą matki mogącym być, jak podejrzewa, tajemniczym młodzieńcem, z którym jej matka uciekła 30 lat temu sprzed ołtarza.
Amerykański komiwojażer Virgil Smith przybywa do pałacu cesarza Franciszka Józefa I w Austrii, żeby sprzedać mu gramofon i w ten sposób promować swoje produkty w obcym kraju.
W swoim fabularnym eseju reżyserka obserwuje pogrążoną w żałobie rodzinę – samotną matkę i dwoje dzieci. 13-letni syn znika na tydzień, a jego powrót gwałtownie zmienia dynamikę relacji. Kto kim się opiekuje? Kto kogo chroni? I przed czym? Schanelec od zawsze interesuje ekonomia: kadru, ciała, rodziny, późnego kapitalizmu. W jej świecie gesty i słowa pozostają niezsynchronizowane: nieadekwatna wydaje się zarówno pasywność dzieci, monotonnie recytujących Hamleta, jak i energia głównej bohaterki (Maren Eggert), przejawiająca się w atakach gniewu, paniki czy gwałtownej polemicznej pasji. W jej wydaniu nawet zakup roweru zamienia się w dramatyczny spektakl.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…