Filmy broń, uniwersytet, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje broń, uniwersytet, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.

Kości

7,4
David Boreanaz (Anioł Ciemności, Buffy postrach wampirów) występuje jako agent specjalny FBI, Seeley Booth, który razem z antropolog medycyny sądowej, Dr Temperance „Bones” Brennan (Emily Deschanel), rozwiązuje jedne z najbardziej zdumiewających i dziwacznych zagadek kryminalnych. Booth polega na wskazówkach, których udzielają mu żywi - świadkowie i podejrzani - Brennan zaś zbiera dowody od umarłych, używając swoich niesamowitych zdolności do odczytywania wskazówek pozostawionych w kościach ofiar. Te tak odmienne techniki w rozwiązywaniu morderstw wywołują częste spory, tworząc niezaprzeczalną chemię między dwójką specjalistów okraszoną odpowiednią dawką czarnego humoru.

Elitarni

7,4
Jest rok 1997. Kapitan Nascimento z BOPE, specjalnej operacyjnej jednostki policji, dostaje za zadanie wyeliminowanie dilerów z części slumsów, nieopodal której zatrzyma się Papież będąc z wizytą w Rio de Janeiro. Kapitan próbuje znaleźć swego następcę, gdyż sam chce odejść z czynnej służby w policji z powodu narodzin dziecka. Kandydatami zostają dwaj przyjaciele z dzieciństwa: Neto i Matias.


Dwóch obcych sobie policjantów z dwóch odległych miast prowadzi śledztwo w dwóch niezwykłych sprawach. Pierre Niemans (Jean Reno) - doświadczony detektyw, który słynie z niezwykłego instynktu - wyjeżdża do uniwersyteckiego miasta w Alpach, gdzie popełniono brutalne morderstwo. Młody i porywczy Max Kerkerian (Vincent Cassel) - były złodziej samochodów, który wybrał pracę w policji, by poznać smak ryzyka - prowadzi dochodzenie w sprawie zbezczeszczenia cmentarza w małym, prowincjonalnym miasteczku. Wkrótce Pierre i Max odkrywają, że sprawy, nad którymi pracują, są ze sobą powiązane. Postanawiają poznać prawdę nie zdając sobie sprawy z niebezpieczeństwa, na jakie się narażają...
Jest 1943 rok, Monachium. Sophie i Hans, rodzeństwo Scholl są członkami organizacji antyfaszystowskiej „Biała róża”, należącej do ruchu oporu. Kiedy rodzeństwo rozrzuca ulotki na uniwersytecie, przyłapuje ich woźny, który wzywa Gestapo. Po aresztowaniu zostają osadzeni w areszcie i przesłuchiwani wielokrotnie. Początkowo Sophie blefuje podczas przesłuchania z Robertem Mohrem, ale Hans w końcu zgadza się zeznawać. Sophie w tej sytuacji stara się ochronić innych członków grupy.
Kiedy w wigilię Strzeżenia Wiedźm znika Wiedźmikołaj, Śmierć postanawia przejąć jego obowiązki.

Hańba

6,6
Profesor David Lurie (John Malkovich) jest wyrafinowanym człowiekiem i wykładowcą literatury brytyjskiej na Uniwersytecie w Cape Town. Jest niepoprawnym - idącym obyczajowo pod prąd, lecz zgodnie ze swoimi pragnieniami - romantykiem. Poezja, dobre wino i muzyka klasyczna towarzyszą jego życiu częściej, niż napotkani ludzie. Po rozstaniu z żoną wiedzie samotne życie i jest zajęty wyłącznie zaspokajaniem swoich pragnień. Gdy pozwala sobie na romans ze swoją studentką, Melanie Isaacs (Antoinette Engel), trafia na ławę uniwersyteckiego sądu i w rezultacie zostaje usunięty z uczelni. Po niesławnym procesie, upokorzony David wyjeżdża w daleką podróż w głąb afrykańskiego interioru, by odnaleźć swoją córkę, która wiele lat wcześniej zaszyła się na odludnej farmie. Ich spotkanie i towarzyszące mu dramatyczne zdarzenia, spowodują, że David będzie musiał przewartościować swoje życie...
John Turner - pracownik tajnej placówki CIA odkrywa, ze wszyscy jego współpracownicy zostali zamordowani, a ktoś próbuje zrzucić winę na niego. Turner, aby przeżyć i oczyścić się z zarzutów musi znaleźć mordercę. W ciągu najbliższych trzech dni okaże się, że ludzie, którym dotąd ufał, zaplanowali jego śmierć…
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…